Agregat prądotwórczy na gaz GE Frame 6B gas turbine

































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego









2x GE Frame 6B gas turbines
### Technical Summary
#### Equipment Details
**Gas Turbines**: Two GE MS 6001 B gas turbines paired with AEG generators (Type S7102/2)
**Operation History**
**Commissioning**: 1981
**Gas-fired Operation**: Until 2005
primarily for base load (~7000 hours/year)
**Operational Hours in Combined Cycle**
GT21: ~167,000 hours
~1130 starts
GT22: ~159,000 hours
~1180 starts
**Retrofitted**: In 1996 with water injection for NOx reduction
**Conversion**: In 2007 to peak load operation using heating oil (HEL) with new steel chimneys and upgraded control systems to ABB Procontrol 14
**Operational Hours in Peak Load**
GT21: ~130 hours
~177 starts
GT22: ~150 hours
~180 starts
**Last Network Operation**: 2015
**Last Oil Service**
GT21: October 2015
GT22: September 2016
**Last Borescope Inspection**: December 2016
**Defect**: Heating oil transfer line issue in 2017 halted operations
**Decommissioning**: September 2023
#### Technical Specifications
**Application**: Generator drive
**Shaft Speed**: 5105 rpm
**Control System**: ABB Procontrol 14
**Protection Systems**: Overspeed
overtemperature
vibration
and flame monitoring
**Cooling Mechanism**: Integrated rotation device in the torque converter
#### Environmental Conditions
**Ambient Temperature**: 15°C
**Air Pressure**: 0.9945 bar
**Pressure Drop in Intake System**: 10.0 mbar
**Exhaust Diffuser Outlet Pressure**: 30.0 mbar
**Relative Humidity**: 60%
#### Compressor Section
**Stages**: 17 axial stages
**Type**: High-performance axial compressor
**Casing**: Horizontally split
**Inlet Guide Vanes**: Adjustable
#### Turbine Section
**Stages**: 3 continuous shaft stages
**Casing**: Horizontally split
**Guide Vanes**: Fixed
#### Combustion System
**Type**: 10 concentric ring chambers around the compressor
**Fuel Nozzles**: One per chamber
pressure atomized
**Ignition**: 2 spring-loaded
self-retracting electrode-type spark plugs
**Flame Monitors**: 2 ultraviolet
#### Bearing Arrangement
**Number**: 2
**Lubrication**
**Bearing No. 1**: Pressure lubricated
combination of thrust and journal bearings
**Bearing No. 2**: Lemon bore journal bearing
#### Starting System
**Device**: Diesel engine (12 V-71-NT turbocharger)
**Torque Converter**: Hydraulic with integrated reversing gear and rotation device
#### Fuel System
**Operating Fuel**: Heating oil (HEL)
**Fuel Pump**: Auxiliary gear-driven screw pump with constant flow
**Fuel Distributor**: Free-rotating
10 elements
**Fuel Shutoff Valve**: Electrohydraulic servo control
**Fuel Filters**: 2 low-pressure full-flow
1 high-pressure full-flow
#### Lubrication System
**Lubricant**: Petroleum-based
**Total Volume**: ~7000 liters
**Main Oil Pump**: Shaft-driven
flange-mounted to auxiliary gearbox
**Auxiliary and Emergency Oil Pumps**: Motor-driven submersible centrifugal pumps
#### Heat Exchanger
**Type**: Oil/Water
**Quantity**: Single unit
#### Lubrication Filters
**Type**: Full-flow with changeover valve
**Quantity**: 2
**Filter Type**: 5-micron
#### Hydraulic System
**Pump**: Gear-driven axial piston pump
**Filters**: 2 full-flow with changeover valve
#### Cooling System
**Pump**: Gear-driven centrifugal pump
#### Atomization Air System
**Main Compressor**: Gear-driven centrifugal compressor
**Starting Compressor**: Positive displacement pump driven by starting diesel
**Pre-cooler**: Tubular and air/water heat exchanger
**Air Filter**: Centrifugal separator
#### Performance Data
**Output at Generator Terminals (Heating Oil)**: Base load 33.75 MW
**Efficiency**: 29.9%
**Exhaust Mass Flow**: ~131.3 kg/s
**Exhaust Temperature**: ~530°C
The spare parts are
compressor and turbine blading
used (various) and revised (leading row 2 + 3 and running row 1 + 2)
Transition pieces used and revised
Flammrohre used and revised
Fuel nozzles and much more
Cover segments (new)
As well as a complete warehouse with small parts (hydraulic components
screw connections
seals
measurement technology
etc.)
Find more here
pokaż kontakty
Contact us at
pokaż kontakty