Dźwig terenowy Demag Terex-Demag AC700













Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego









Year: 2008
Serial number: 87068
Data truck chassis
Chassis number: WMG93043A8Z000068
Tires size: 14.00 R25
Chasis drive: 18 x 8 x 16
Mileage: 101.902 KM
Engine: DaimerChrysler OM 502 LA
Gear box: ZF TC-Tronic
Data superstructure
Main boom: 60 m
Counterweight: 160 t
Jib: Luffing jib 96 m
Hookblocks: 1 sheave (40t), 3 sheave (100t)
Winches: 1
Safety: SLI
Operating hours: 5261 h
Extra options
-Additional counterweight of 60t integrated into the standard counterweight for a total counterweight of 160 t.
Year: 2008
Serial number: 87068
Data truck chassis
Chassis number: WMG93043A8Z000068
Tires size: 14.00 R25
Chasis drive: 18 x 8 x 16
Mileage: 101.902 KM
Engine: DaimerChrysler OM 502 LA
Gear box: ZF TC-Tronic
Data superstructure
Main boom: 60 m
Counterweight: 160 t
Jib: Luffing jib 96 m
Hookblocks: 1 sheave (40t), 3 sheave (100t)
Winches: 1
Safety: SLI
Operating hours: 5261 h
Extra options
-Additional counterweight of 60t integrated into the standard counterweight for a total counterweight of 160 t.
Year: 2008
Serial number: 87068
Data truck chassis
Chassis number: WMG93043A8Z000068
Tires size: 14.00 R25
Chasis drive: 18 x 8 x 16
Mileage: 101.902 KM
Engine: DaimerChrysler OM 502 LA
Gear box: ZF TC-Tronic
Data superstructure
Main boom: 60 m
Counterweight: 160 t
Jib: Luffing jib 96 m
Hookblocks: 1 sheave (40t), 3 sheave (100t)
Winches: 1
Safety: SLI
Operating hours: 5261 h
Extra options
-Additional counterweight of 60t integrated into the standard counterweight for a total counterweight of 160 t.
Year: 2008
Serial number: 87068
Data truck chassis
Chassis number: WMG93043A8Z000068
Tires size: 14.00 R25
Chasis drive: 18 x 8 x 16
Mileage: 101.902 KM
Engine: DaimerChrysler OM 502 LA
Gear box: ZF TC-Tronic
Data superstructure
Main boom: 60 m
Counterweight: 160 t
Jib: Luffing jib 96 m
Hookblocks: 1 sheave (40t), 3 sheave (100t)
Winches: 1
Safety: SLI
Operating hours: 5261 h
Extra options
-Additional counterweight of 60t integrated into the standard counterweight for a total counterweight of 160 t.
Year: 2008
Serial number: 87068
Data truck chassis
Chassis number: WMG93043A8Z000068
Tires size: 14.00 R25
Chasis drive: 18 x 8 x 16
Mileage: 101.902 KM
Engine: DaimerChrysler OM 502 LA
Gear box: ZF TC-Tronic
Data superstructure
Main boom: 60 m
Counterweight: 160 t
Jib: Luffing jib 96 m
Hookblocks: 1 sheave (40t), 3 sheave (100t)
Winches: 1
Safety: SLI
Operating hours: 5261 h
Extra options
-Additional counterweight of 60t integrated into the standard counterweight for a total counterweight of 160 t.
= Meer informatie =
Neem voor meer informatie contact op met Van Adrighem