Nowy recykler do asfaltu TICAB PATCHING ASPHALT MACHINE MIRA-3, Manufacturer

















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Nowe podejście do naprawy dróg.
Zastosowanie MIRA-3 zapewnia doskonałe łatanie dziur.
Zestaw MIRA-3 przeznaczony jest do napraw drogi asfaltowej z trzema niezależnymi jednostkami wyposażenia jednocześnie. MIRA-3 obejmuje Podrzewacz do Asfaltu za pomocą podczerwieni, Recykler do Asfaltu RA-500 i Skrapiarkę do emulsji asfaltowej BS-100.
KROK 1. Podrzewacz do Asfaltu: do ogrzewania powierzchni naprawczej za 5 minut.
KROK 2. Skrapiarka do Aspfaltu BS-100: używać do skrapienia tylko emulsją bitumiczną na powierzchnię przygotowanej do układania masy.
KROK 3. Recykler do Asfaltu RA-500: użyj go do napełnienia dziury lub innego miejsca naprawy nową mieszanką gorącego asfaltu.
MIRA-3 jest bezpiecznym i autonomicznym urządzeniem z mechaniczną wciągarką. Mechaniczna wciągarka reguluje pozycję grzejnika nad nawierzchnią. Moc grzewczą można regulować zgodnie z projektem naprawy. Zalecany do lokalnych napraw.
Średnia wydajność MIRA-3 wynosi do 70-100 m2 (w zależności od średniej wydajności RA-500).
Zestaw MIRA-3 sprzedawany jest na stalowej ramie lub na kołach. MIRA-3 można zamontować na przyczepie używając określonego w instrukcji mocowania.
Specyfikacja techniczna na promiennik:
- Paliwo Gaz Propan.
- Dostarczona pojemność 3 butli z gazem (butle z gazem nie są dołączone!).
- Zużycie gazu 10-12 kg / godzinę.
- Powierzchnia grzewcza 1030 x 1800 mm.
- Waga: 850 kg.
- Działa zarówno z nawierzchnią asfaltową oraz betonową.
Specyfikacja techniczna na recykler RA-500:
- Objętość bunkiera termicznego: 0,43 m3.
- Konstrukcja: dwuwarstwowa termoizolowana.
- Paliwo: gaz propan. (Ustawienie sprzedaje się bez butli gazowych!)
- Metod nagrzewacza: promiennik podczerwonego ogrzewania.
- Wydajność: 2-2,5 ton. asfaltu w ciągu 7 godz. (1 butla gazowa objętością 40 l).
- Ciśnienie gazu -1,5- 2 bara.
- Reduktor wchodzi do komplektacji. Butla gazowa - od 25-45 litrów.
- Ogrzewanie za pomocy strefy grzewczej podczerwienią z miękką ceramiką. Czas ogrzewania - od 5-10 minut. Czas napełnienia bunkiera - 1,5 - 2 godziny.
Specyfikacja techniczna na skrapiarkę BS-100:
- Blok napędowy (silnik benzynowy, chłodzony powietrzem – HONDA 200 cc 3,6 кWt).
- Pompa zębata.
- Pojemnik do mycia całego sytemu urządzenia za pomocą oleju napędowego.
- Skrzynia redukcyjna.
- Zawór bezpeczeństwa (bypass).
- Pojemność dla emulsji (100 l).
- Ręczna lanca – 4 metry
Pothole Patching Machine MIRA-3 by TICAB TM is a unique road repair system developed by TICAB engineers for optimization of road patching works. MIRA-3 machine includes infrared asphalt heater, asphalt recycler and bitumen emulsion sprayer.
How to use MIRA-3 machine:
Heating of the repair place;
Add a hot asphalt from the asphalt recycler;
Spraying the bitumen emulsion.
MIRA-3 includes:
Infrared Asphalt Heater MIRA-3;
Bitumen Emulsion Sprayer BS-100;
Asphalt Recycler RA-500.