Nowa wyważarka VTM Group Macchina per l'equilibratura dei turbocompressori VSR SBR-10
















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Lo scopo della macchina è misurare le vibrazioni specifiche delle auto e delle cartucce leggere, fino a 9 kg, amplificando la rotazione del rotore. Inoltre, consente di controllare il turbocompressore per verificare la presenza di perdite d'olio.
L'SBR-10 ha permesso di raggiungere le massime velocità di rotazione operative, che in alcuni casi hanno raggiunto i 250.000 giri/min.
SBR-10 simula le stesse condizioni di prova e bilanciamento del turbocompressore sul veicolo, garantendo la qualità della riparazione.
• L'ingegnoso sistema di montaggio della cartuccia consente di montare quasi tutti i turbocompressori standard.
• Gli accessori sono semplici, quindi anche quando sono disponibili nuovi turbocompressori, è possibile costruirli o modificarli da soli.
• Il sistema idraulico riscaldato consente di ricreare condizioni climatiche simili a quelle reali.
• Misura dello sbilanciamento in tempo reale (durante la rotazione): evita possibili danni alla turbina durante il test.
• La vibrazione dell'involucro centrale del turbocompressore viene rilevata a un valore di 10G, il doppio rispetto agli analoghi europei.
• Accesso al database delle turbine auto-modificate.
• Generazione e stampa di rapporti sul bilanciamento del rotore effettuato.