Nowy żuraw przejezdny Befard XJ55
























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego














Urządzenie jest w całości samodzielne i niezależne.
Bxhs27Ob
Posiada swoje własne zasilanie z silnika spalinowego (opcjonalnie również dodatkowo alternatywne zasilanie elektryczne z sieci 230V). Urządzenie wyposażone w sterowanie radiowe (praca urządzenia).
Przyczepa przez wzgląd na swoją masę może być ciągnięta za praktycznie każdym samochodem dostawczym, a ponadto posiada dwie osie hamowane.
•udźwig maksymalny 2400kg
•zasięg w pionie ponad 13,0m - z hakiem szperającym zasięg ok. 14,0m
•zdalne sterowanie radiowe żurawia
•cztery wysuwy hydrauliczne i jeden ręczny
•zasilanie silnikiem spalinowym (opcjonalnie dodatkowo elektryczne 230V)
•obrotowa kolumna
•cztery podpory opuszczane hydraulicznie
Wyposażenie dodatkowe, opcjonalne:
•zasilanie z sieci 230V (praca na kablu)
•hak szperający
•zasilanie na baterie Li-Ion
•wciągarka hydrauliczna 990kg
•podkłady pod stopy podporowe
Dostępny w wybranym kolorze.
It works with various types of grippers and can be used for both reloading and installation of sandwich panels, glazing, etc.
The device is completely independent. It has its own power supply from a combustion engine.
Specification:
* load capacity Maximum load capacity 2400 kg
* Four hydraulic extensions + one manual extension with a total reach of 13.5 m (with additional options over 14 m)
* 360 column rotation
* Active arm
* Exhaust gases - petrol engine (electric start) + (optional additional 230V electric motor)
*Four support feet
* BEFARD radio control
* DMC 2300 trailer, two axles
* BEFARD radio control