Żuraw wieżowy Wolff 192SL


Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego


















- kompletna góra z przeciwwagą i kabiną
- wysięgnik 60m (1,6t na końcu)
- HUH - 33m
- wieża 7x UT20
- podwozie UW 260.1 (6m x 6m)
- balast centralny (do wersji)
- complete top with counterweight and cabin
- boom 60m (1.6t at the end)
- HUH - 33m
- 7x UT20 tower
- UW 260.1 chassis (6m x 6m)
- central ballast (for versions)
- komplettes Oberteil mit Gegengewicht und Kabine
- Ausleger 60m (am Ende 1,6t)
- HUH - 33m
- 7x UT20-Turm
- UW 260.1-Chassis (6m x 6m)
- zentrales Vorschaltgerät (für Versionen)
- sukomplektuotas viršus su atsvara ir kabina
- strėlė 60m (1,6t gale)
- HUH - 33m
- 7x UT20 bokštas
- UW 260.1 važiuoklė (6m x 6m)
- centrinis balastas (versijoms)
- комплетен горен дел со противтежа и кабина
- стрела 60m (1,6t на крајот)
- HUH - 33m
- 7x UT20 кула
- Шасија UW 260.1 (6m x 6m)
- централен баласт (за верзии)
- полный верх с противовесом и кабиной
- стрела 60м (1,6т в конце)
- ХА - 33м
- 7 башен УТ20
- Шасси UW 260.1 (6м х 6м)
- центральный балласт (для версий)