Żuraw samojezdny Liebherr LTM 1090


















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego













Rok: 2007
Przebieg: 231 000 km
Godziny pracy:
góra: 16 230 godz.
dół: 9 191 godz.
Wysięgnik: 50 metrów
Jib: 19 metrów
Wciągarka: 1
Napęd: 8x8x8
Zblocze: 3 rolkowe
Przeciwwaga: 21 ton
Nowa lina, siłownik teleskopowania po remoncie.
Year: 2007
Kilometers: 231 000 km
Working hours:
upper: 16 230 hrs.
lower: 9 191 hrs.
Boom: 50 meter
Jib: 19 meter
Winch: 1
Drive: 8x8x8
Hook block: 3 sheaves
Counterweight: 21 ton
A new rope, the telescoping cylinder after overhaul.
Baujahr: 2007
Kilometerstand: 231.000 km
Betriebsstunden:
Oberwagen: 16.230 Std.
Unterwagen: 9.191 Std.
Ausleger: 50 Meter
Klappspitze: 19 Meter
Winde: 1
Antrieb: 8x8x8
Hakenflasche: 3 Rollen
Ballast: 21 Tonnen
Neues Seil, Teleskopzylinder nach Überholung.