Sprzedam inny sprzęt medyczny Trykkammer for dykkere DNV-OS-E402 standard, renovert 2022/2023 poprzez aukcję


























































































≈ 40 110 zł
Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego








Trykkammer for dykkere – DNV-OS-E402 standard
renovert 2022/2023
Trykkammer installert i container
produsert av Dräger
Hamburg i 1982
og totalrenovert i Drøbak
Norge i 2022/2023
Kammeret er bygget og oppgradert i henhold til DNV-OS-E402 standard og i samsvar med IMCA D023 “Twin Lock Air Chamber”-retningslinjer for Norsok U-103-krav frem til oktober 2024
Årlig test iht. Norsk Kapittel 26 er utført og gyldig til oktober 2025
Tekniske spesifikasjoner og utstyr
Produsent: Dräger
Hamburg
Produksjonsår: 1982
Renovert: 2022–2023
Standard: DNV-OS-E402
Norsok U-103
IMCA D023 Twin Lock Air Chamber
Containervekt: ca. 9 tonn
Funksjoner og utstyr
Visningsvindu med beskyttelse
Kontrollpanel med mulighet for nedblåsning via bypass
6 stk. BIBS/Oksygenmasker
Merket rørsystem med angivelse av strømningsretning
Antistatisk og brannhemmende madrasser
puter og ulltepper
Nødlys over kontrollpanel
medisinsk sluse og visningsvinduer
Komplett Norsok U-103 førstehjelpsutstyr
Medisinsk sluse med sikring mot utilsiktet åpning/ventilering fra innsiden
Deluge brannslukkingssystem med intern og ekstern aktivering
Nova Sub (Nederland) video
lys- og opptakssystem for hovedlås/inngang
OTS røykmaske ved kontrollpanel med egen lufttilførsel
Dokumentasjon
Excel-dokumentasjon med inspeksjonsintervaller: 6 mnd / 12 mnd / 2 år / 2,5 år / 5 år
Word/PDF-dokumentasjon for ventiler
sjekkpunkter og BIBS-testing
inkludert historikk og revisjoner
Alle ventiler og kontrollpunkter er individuelt nummerert med angivelse av funksjon (åpen/lukket/testet)
Kammeret er komplett og operativt
med kun minimale behov før bruk
Diving Pressure Chamber – DNV-OS-E402 Standard
Refurbished 2022/2023
Pressure chamber installed in container
originally manufactured by Dräger
Hamburg in 1982
and fully rebuilt in Drøbak
Norway during 2022/2023
The chamber has been built and upgraded in accordance with DNV-OS-E402 and IMCA D023 “Twin Lock Air Chamber” guidelines
compliant with Norsok U-103 until October 2024
The annual Norwegian Chapter 26 inspection is up to date and valid until October 2025
Technical Specifications
Manufacturer: Dräger
Hamburg
Year of manufacture: 1982
Refurbished: 2022–2023
Standards: DNV-OS-E402
Norsok U-103
IMCA D023 Twin Lock Air Chamber
Container weight: approx. 9 tons
Features and Equipment
Viewport protection
Control panel with bypass blow-down function
6 × BIBS/Oxygen masks
Labeled pipework with flow direction indicated
Anti-static and fireproof mattresses
pillows
and wool blankets
Emergency lighting above control panel
medical lock
and viewports
Complete Norsok U-103 first aid kit
Medical lock designed to prevent accidental internal opening or venting
Deluge fire suppression system with internal and external activation
Nova Sub (Netherlands) video/light/recording system for main lock/entry
OTS smoke mask at control panel with individual air supply
Documentation
Excel documentation with section-based maintenance intervals: 6M / 12M / 2Y / 2.5Y / 5Y
Word/PDF documentation for valves
checkpoints
and BIBS testing with past revisions
All valves and checkpoints individually numbered and labeled for open/closed/test requirements
The chamber is complete and operational
requiring minimal preparation before use
Containerinformasjon
Produsent: CIMC – China International Marine Containers Co. Ltd
Type: TCC-114L22G1
Produksjonsår: 2021
CSC Safety Approval: D-HH-5425
Godkjent av: DEKRA / 2021
Identification No.: NCSE21S 29612
Eierenhet: CAI International
San Francisco
USA
Maks tillatt totalvekt (MGW): 30 480 kg (67 200 lbs)
Maks tillatt stablelast: 192 000 kg (423 280 lbs)
Tverrveggstest (Transverse racking test force): 150 000 N (15 tonn)
Første vedlikeholdsdato: 07/2025
Containervekt: Ca. 9 tonn
Container Information
Manufacturer: CIMC – China International Marine Containers Co. Ltd
Type: TCC-114L22G1
Year of manufacture: 2021
CSC Safety Approval: D-HH-5425
Approval authority: DEKRA / 2021
Identification No.: NCSE21S 29612
Owner/Manager: CAI International
San Francisco
USA
Maximum gross mass (MGW): 30,480 kg (67,200 lbs)
Allowable stacking load: 192,000 kg (423,280 lbs)
Transverse racking test force: 150,000 N (15 tons)
First maintenance examination date: 07/2025
Container weight: Approx. 9 tons