Ładowarka czołowa teleskopowa Schäffer 8620 T-2





















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego









Number: 300395597
Drawbar
Air Brakes
Cab
Load Sensing
8620 T-2
pokaż kontakty T-2
Kabine
129 PS
(0020) Seriennr : 4866C035
(0030) in serienmäßiger Ausrüstung
(0040) - 325 kg Koffergewicht
(0050) 40 km/h Version mit elektro automotivem Fahrantrieb
(0060) und ECO-Mode inkl. Schwingungsdämpfer
(0070) - Fahrpedalsteuerung inkl. Handgas (Softwareanpassung
pokaż kontakty km/h
Rücksprache Dahlhoff / Bartsch)
(0090) Load-Sensing-Hydraulik-System inkl. 63 ccm Axialkolbenpumpe
(0100) und proportionaler Steuerung des Teleskoparms)
(0110) DW-Anschluss zusätzlich vorne inkl. Selektionsventil am T-Arm
(0120) geschaltet über 3. Funktion + Kippschalter
(0130) DW-Anschluss zusätzlich vorne über ei. Steuergeräteerweiterung
(0140) inkl. externe Energiekette am Teleskoparm -> NW 12 + ei. Raste
(0150) Zentralschmieranlage -> auf rechte Seite montiert
(0160) Umkehrlüfter für hydr. Lüfterantrieb (Reversierung)
(0170) Ölmengenregulierung prop- für DW-Anschlüsse vorne inkl. Festeil
(0180) ASW LED vorn an Kabine (2 Stück
3000 Lumen oval)
(0190) TÜV Gutachten Lof. Zugmaschine Geräteträder
Anhängelast 12 t
(0200) inkl. Druckluftbremsanlage
EW-Hydraulikanschluss nach hinten
(0210) autom. AHK
Elektro-Steckdose 7-polig hinten
Kennzeichenträger
(0220) ASW LED hinten an der Kabine (2 Stück
2500 Lumen rund)
(0230) Scheinwerferschutz vorne für Hauptscheinwerder (Satz)
(0240) Abdichtung Teleskoparm und geschlossene WZ-Aufnahme inkl
(0250) Rohrleitungsschutz
(0260) - Bereifung 600/50-22.5 AS 8-Loch
ET-50
(0270) - Aufnahmerahmen Radlader-WS Typ VL2
(0280) Elektro-Steckdose 7-polig vorne (Belegung wie hinten)
(0290) - Druckentlastung ei. für ZSG -> für EW-Anschluss hinten zum
(0300) Kipper ablassen
(0310) Schutzblech Zentralschmieranlage zu Fettbehälter
(0320) Mittelgelenk abschmierbar über Schmiernippel - Anschluss über d
(0330) Unterbodenschutz hinten + Wickelschutz Vorderachse
(0340) Spiegelarme anstatt Teleskopspiegelarme
(0350) Rohrleitung statt Schlauch bis zur Gelenkplatte Vorderwagen für
(0360) Schwingungstilgung
(0370) Feststellraste el. für ZSG
(0380) Spiralkabel ersetzen gegen Schleppkabel durch die Energiekette
(0390) Zusatzkabel (Schleppkabel) durch die externe Kette verlegen (25
(0400) vorn min. 1,5 m und in der Kabine 1,5 m lose (Kunde verlegt all
(0410) - Duomatic-Schnluss zur Druckluftanlage
(0420) - Einstellung Arbeitsdruck auf 235 bar
(0430) Softwareanpassung des ersten Fahrbereichs
(0440) zusätzlicher in Zusatzenergiekette Leckölanschluss NW 6 nach vo
(0450) motorisierung