Ładowarka kołowa Caterpillar 972-14




























































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego








Anti-theft System
Auto Lube
Auto Shift
Boom, GP
Bucket
Differential Lock
Emissions Level - EU - EU STAGE V
Lift - Standard
Lighting
Mirrors
Online Owner's Manual
Product Link
Radio
Ride Control
ROPS
Steering Type - Joystick
Ultra Low Sulfur Diesel Fuel
Weight Monitoring SystemGENERAL CONDITION:
Machine Starts and is Operable: Yes
Tires are Aired Up and Drivable: Yes
VIDS/VIMS Download Available: Yes
Body: Good
Frame: Good
General: Good
GENERAL APPEARANCE:
Cleaning Required: No
Bumper: Good
Cab or Canopy: Good
Counterweight: Good
Crankcase Guard / Battery Box: Good
Decals: Good
Differential Supports: Good
Eng. Enclose Hood / Stack: Good
Fenders: Good
Fiberglass: Good
Front Frame: Good
Fuel Tank: Good
Grab Irons: Good
Guards / Screens: Good
Paint: Good
Plastic: Good
Pre-Cleaner Bowl: Good
Radiator Grill & Shroud: Good
Rear Frame: Good
Sheet Metal: Good
Steps / Ladder: Good
SAFETY ITEMS:
ROPS Certification Plate: Yes
Safety Decals Legible: Yes
Horn: Good
Rig Saver: Good
ROPS: Good
Secondary Exit: Good
OPERATOR STATION:
Sound Proofing: Yes
Air Conditioner: Good
Dash Console: Good
Gauges: Good
Interior Lights: Good
Pans/Guards: Good
Switches: Good
Windows: Good
Windshield Wipers: Good
ENGINE:
Blow By: No
Fuel Leaks: No
Knocking: No
Oil Leaks: No
Water in Oil: No
Belts / Pulleys - ENGINE: Good
Fuel Injection System: Good
Governor: Good
Operating Condition - ENGINE: Good
Turbocharger / Blower: Good
COOLING SYSTEM:
Compression in Radiator: No
Oil in Anti-Freeze: No
Belts / Pulleys - COOLING SYSTEM: Good
Coolers: Good
Fan: Good
Radiator: Good
Water Pump: Good
ELECTRICAL, STARTING AND CHARGING SYSTEM:
Ether Aid: Yes
Alternator: Good
Wiring: Good
TRANSMISSION:
Mag Screens Checked: No
Transmission - Noisy: No
Case: Good
Controls - TRANSMISSION: Good
Cooler: Good
Drive Shaft: Good
Leaks - TRANSMISSION: Good
Operating Condition - TRANSMISSION: Good
Pump - TRANSMISSION: Good
Seals: Good
Temp / Pressure Gauges: Good
Torque Converter - TRANSMISSION: Good
Transmission: Good
Transmission - Forward Shifts: Good
Transmission - Reverse Shifts: Good
Universal Joints - TRANSMISSION: Good
STEERING:
Articulate P & B: Good
Pumps: Good
Steering Cylinder: Good
Steering Linkage: Good
Steering Valves / Pumps: Good
Supplemental Steer: Good
Valves: Good
BRAKE:
Holds In Park: Yes
Leaks - BRAKE: No
Accumulator: Good
Accumulators: Good
Brake Drums / Rotors: Good
Brake Linkage: Good
Control Valve: Good
Hydraulic Pumps: Good
Leaks - BRAKE: Good
Lines: Good
Lines / Tubes: Good
Parking Brake - BRAKE: Good
Pedal: Good
Pump - BRAKE: Good
Type (Wet, Dry): Good
HYDRAULICS:
Leaks - HYDRAULICS: No
Accumulator Charge - Ride Control: Good
Bucket & Hoist Kickout: Good
Control Linkage: Good
Hose Lines: Good
Hoses & Tubes - HYDRAULICS: Good
Lift Cylinders: Good
Overall Operating Condition: Good
Pumps & Valves: Good
Tank: Good
Tilt Cylinder: Good
BUCKET:
High Lift: No
Standard Lift: Yes
Bucket Bottom: Good
Bucket Floor: Good
Bucket Sides: Good
Cutting Edges: Good
Loader Frame: Good
Loader Pins & Bushings: Good
FINAL DRIVES:
Leaks - FINAL DRIVES: No
Differentials: Good
Front Axle: Good
Front Final Drives: Good
Oscillation: Good
Rear Axle: Good
Rear Final Drives: Good
Wheel Lugs & Rims - FINAL DRIVES: Good