Ładowarka kołowa Volvo L 260 H (CDC + BSS)



































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Additional hydraulics
- Boom suspension
- Comfort drive control (CDC)
- Joystick control
- Mudguards
- Standard digging bucket
- Weighloader
= More information =
Technical information
Chassis type: articulated
Make of engine: D13J
Functional
CE mark: yes
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Identification
Serial number: VCEL260HL00001089
Other information
Front tyres / undercarriage remaining: 80
Rear tyres remaining : 70
Output of the auxiliary hydraulics: 252 l/min
Emission level: Stage IV / Tier IV final
Delivery terms: EXW
Transport dimensions (LxWxH): 9,47x2,4x3,72
Production country: SE
Additional information
Please contact Antoon Schroder, Dennis van Loon or Jeroen Rijk for more information
- Systém odpružení výložníku
= Další informace =
Tvar podvozku: kink
Značka motoru: D13J
Označení CE: ano
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Sériové číslo: VCEL260HL00001089
- CDC
- Gestängeaufhängung
- Joystick-Steuerung
- Kotflügel
- Standard Tieflöffel
- Wägesystem
- Zusätzliche Hydraulik
= Weitere Informationen =
Technische Informationen
Fahrgestellform: Knick
Motormarke: D13J
Funktionell
CE-Kennzeichnung: ja
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Identifikation
Seriennummer: VCEL260HL00001089
Weitere Informationen
Zustand der Bereifung vorne: 80
Zustand der Bereifung hinten: 70
Leistung der zusätzlichen Hydraulik: 252 l/min
Emissionsniveau: Stage IV / Tier IV final
Lieferbedingungen: EXW
Transportabmessungen (L x B x H): 9,47x2,4x3,72
Produktionsland: SE
Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Antoon Schroder, Dennis van Loon oder Jeroen Rijk, um weitere Informationen zu erhalten.
- Bomaffjedringssystem
= Yderligere oplysninger =
Chassistype: sættevogn
Motorfabrikat: D13J
CE-mærke: ja
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Serienummer: VCEL260HL00001089
Kontakt Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk for yderligere oplysninger
- Sistema de suspensión de pluma
= Más información =
Información técnica
Tipo de chasis: articulado
Marca motor: D13J
Funcional
Marcado CE: sí
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Identificación
Número de serie: VCEL260HL00001089
Información adicional
Restante de neumáticos delanteros: 80
Restante de neumáticos traseros: 70
Salida de elementos hidráulicos adicionales: 252 l/min
Nivel de emisión: Stage IV / Tier IV final
Terminos de entrega: EXW
Dimensiones de transporte (LaxAnxAl): 9,47x2,4x3,72
País de producción: SE
Información complementaria
Póngase en contacto con Antoon Schroder, Dennis van Loon o Jeroen Rijk para obtener más información.
- Système de suspension de rampes
= Plus d'informations =
Informations techniques
Forme du châssis: coude
Marque moteur: D13J
Pratique
Marquage CE: oui
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Identification
Numéro de série: VCEL260HL00001089
Autres informations
État neuf pneus avant: 80
État neuf pneus arrière: 70
Rendement des autres appareils hydrauliques: 252 l/min
Niveau d'émission: Stage IV / Tier IV final
Conditions de livraison: EXW
Dimensions du volume de transport (L x l x H): 9,47x2,4x3,72
Pays de production: SE
Informations complémentaires
Veuillez contacter Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk pour plus d'informations
- Gémfelfüggesztési rendszer
= További információk =
Alváz alakja: kink
Motor márka: D13J
CE-jelölés: igen
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Sorszám: VCEL260HL00001089
További információért kérjük, vegye fel a kapcsolatot Antoon Schroder, Dennis van Loon vagy Jeroen Rijk-vel
- Układ zawieszenia wysięgnika
= Więcej informacji =
Rodzaj podwozia: wyboczenie
Marka silnika: D13J
Oznaczenie CE: tak
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Numer serii: VCEL260HL00001089
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Antoon Schroder, Dennis van Loon lub Jeroen Rijk
- Boom suspension system
= Ulteriori informazioni =
Forma del telaio: perno
Marca del motore: D13J
Marchio CE: sì
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Numero di serie: VCEL260HL00001089
- Aanvullende hydraulica
- Comfort drive control (CDC)
- Last compensator
- Spatborden
- Standaard graafbak
- Stuurknuppel
- Weegsysteem
= Meer informatie =
Technische informatie
Chassisvorm: knik
Merk motor: D13J
Functioneel
CE markering: ja
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Identificatie
Serienummer: VCEL260HL00001089
Overige informatie
Resterend profiel voorbanden: 80
Resterend profiel achterbanden: 70
Vermogen van aanvullende hydraulica: 252 l/min
Emissieklasse: Stage IV / Tier IV final
Leveringsvoorwaarden: EXW
Afmetingen (LxBxH) (m): 9,47x2,4x3,72
Productieland: SE
Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Antoon Schroder, Dennis van Loon of Jeroen Rijk
- Sistema de suspensão da lança
= Mais informações =
Tipo de chassis: articulado
Marca do motor: D13J
Marca CE: sim
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Número de série: VCEL260HL00001089
Contacte Antoon Schroder, Dennis van Loon ou Jeroen Rijk para obter mais informações
- Система подвески стрелы
= Дополнительная информация =
Тип шасси: шарнирное
Марка двигателя: D13J
Знак CE: да
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Серийный номер: VCEL260HL00001089
Свяжитесь с Antoon Schroder, Dennis van Loon или Jeroen Rijk для получения дополнительной информации
- Systém zavesenia výložníka
= Ďalšie informácie =
Tvar podvozku: kink
Značka motora: D13J
Označenie CE: áno
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Výrobné číslo: VCEL260HL00001089
- Bomupphängningssystem
= Ytterligare information =
Chassiform: kink
Motormärke: D13J
CE-märkning: ja
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Serienummer: VCEL260HL00001089
Kontakta Antoon Schroder, Dennis van Loon eller Jeroen Rijk för mer information