Nowa maszyna do topienia bitumu TICAB Manufacturer, Bitumen Melting Machine, Crack Sealing Machine, 50

























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego


Sprzęt do wypełniania pęknięć asfaltowych wypełnia szczeliny w pokryciu asfaltowym masami uszczelniającymi na bazie bitumenu-elastomeru. Ta specjalna maszyna do naprawy i konserwacji dróg nadaje się również, gdy potrzebujesz wlać fugi między płytami betonowymi na lotniskach i innych obiektach.
Właściwości
BPM-500 to maszyna do wypełniania szczelin na przyczepie lub ramie, zgodnie z życzeniem klienta. Materiał roboczy jest podgrzewany przez palnik pośredni. Podgrzewana masa jest podawana pod ciśnieniem. Sprzęt automatycznie dostosowuje i utrzymuje optymalną temperaturę. W zestawie znajduje się także elektryczny system podgrzewania węża zasilającego, system mieszania (mixer) oraz zabezpieczenie przeciążeniowe pompy bitumicznej i miksera.
Specyfikacje Techniczne
Moc silnika (wysokoprężny)--14 kW (19 KM)
Moc palnika (diesel, Włochy)--40 Kw
Podgrzewanie--pośrednie z palnikiem diesla
Własny zbiornik--500 l
Pojemność zbiornika paliwa--70 l
Wydajność--10 l/min
System mieszania --mikser
Temperatura pracy--120° - 210°C
Ochrona przed przeciążeniem dla pompy bitumicznej i mieszarki
Sprężarka dla systemu przedmuchiwania
Elektryczny system ogrzewania węża
Podgrzewanie mastyk w czasie krótszym niż 2 godziny
Podawanie podgrzanej masy asfaltowej pod ciśnieniem
Dostępne w magazynie
Asphalt crack fill machine BPM-500 is designed for sealing cracks, cleaning and insulation of cracks, easy preparation and dosing of special sealing joints. Equipment is also suitable for finishing road edges. A specially designed sleeve fastening system significantly reduces the likelihood of its failure.
APPLICATION
Asphalt crack filling equipment fills cracks in asphalt coating with bitumen-elastomeric sealing mastics. A special road repair and maintenance machine is also suitable if you need to pour seams between concrete slabs at airports and other facilities.
PROPERTIES
BPM-500 is a seam filler on a trailer or frame, at the request of the customer. The working material is heated by an indirect burner. Heated mastic is fed under pressure. Equipment automatically adjusts and maintains the optimum temperature. The package also includes an electric heating system of the supply hose, a mixing system (mixer), and overload protection of the bitumen pump and mixer.
Technical Specifications:
Engine power (diesel)--14 kW (19 hp)
Burner power (diesel, Italy)--40 Kw
Heating--indirect with diesel burner
Mastic tank volume--500 l
Fuel tank volume--70 l
Productivity--10 l/min
Stirring system--mixer
Working temperature--120° - 210°C
Overload protection for bitumen pump and mixer
Compressor for the purge system
Electrical heating system for the hose
Heating of mastic in less than 2 hours
Heated mastic feeding under pressure
Automatic temperature control
The price is for standard equipment (without trailer)!!!
Available in stock
Використання
Бітумний заливальник швів та тріщин асфальту BPM-500 – це обладнання для заповнення тріщин в асфальтовому покритті бітумно-еластомірними герметизуючими мастиками. Спецтехніка також підходить для заливання швів між бетонними плитами в аеропортах та на інших об’єктах.
Властивості
BPM-500 виготовляється як заливальник швів на причепі чи рамі, за бажанням замовника. Розігрів робочого матеріалу здійснюється пальником непрямим методом. Розігріта мастика подається під тиском. Обладнання автоматично регулює та підтримує оптимальну температуру. В комплектацію також входять система електропідігріву шлангу подачі, система перемішування (міксер) та захист від перевантаження бітумного насоса та міксера.
Технічні характеристики
Потужність двигуна (дизель)-14 кВт (19 к.с.)
Потужність пальника (дизель, Італія)-40 кВт
Метод нагрівання- непрямий з дизельним пальником
Об єм цистерни для мастики-500 л
Об єм паливного бака-70 л
Продуктивність-10 л/хв
Система перемішування-міксер
Робоча температура-120° - 210°C
Захист від перевантаження для бітумного насоса та змішувача
Компресор для системи продування