Nowa minikoparka LiuGong 9018F










Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Este echipat cu motor diesel Yanmar JAPONIA Stage V de ultima generatie – cu consum redus de combustibil, injectie directa, 18,2 CP, 3 cilindri, cilindree 1.267 cm³; racit cu apa; emisie scazuta de noxe conform standardelor europene; Functie AUTO IDLE care reduce automat turatia motorului, daca timp de 1 secunda nu se sesizeaza o solicitare hidraulica, turatia scade cu 100 rpm, daca timp de 3 secunde nu se sesizeaza nici o activitate atunci turatia motorului scade pana la ralanti in acest fel obtinandu-se o scadere considerabila a consumului de combustibil, imediat ce se intervine si apare o solicitare hidraulica motorul revine automat la turatia prestabilita;
Transmisia este hidrostatica – cu 2 viteze de deplasare automate - viteza maxima 4,5 km/h. Forta tractiune 16 kN; Hidromotoare marca Nachi Japonia;
Senile de cauciuc latimea de 230 mm, cu sistem de intindere si design imbunatatit pentru performante de tractiune maxime;
Sistemul hidraulic: pompa hidraulica INLINE Germania cu pistoane axiale si debit variabil, debit 55 l / min; presiune operativa maxima 210 bar;
De tip Load Sensing pentru un control precis si un consum de combustibil redus cu cca 15 % fata de modelele care nu dispun de acest sistem;
Capacitate rezervor hidraulic – 24 litri;
ROTIRE: Motor hidraulic EATON USA cu pistoane axiale si reductor planetar dublu; viteza maxima de rotire a suprastructurii: 9,5 rpm;
DEPLASARE:Controlul directiei si al sensului de deplasare se face cu ajutorul a doua leviere amplasate central. Sistem automat de blocare rotire cabina cu eliberare hidraulica;
CABINA este Inteligent construita cu vizibilitate excelenta, Inchisa cu ventilatie si incalzire ROPS / TOPS : scaun cu suspensie mecanica si centura de siguranta legata de girofar (in cazul in care nu este purtata se aprinde girofarul, girofar verde ce este separat de cel pentru deplasare);
Manetele de comanda ale sistemului hidraulic sunt “pilotate” tip Joystick REXROTH BOSCH (electro – hidraulice), ele actioneaza indirect distribuitorul prin intermediul unui circuit hidraulic suplimentar, astfel incat efortul depus pentru actionarea bratelor si a cupei este extrem de redus; Cotiera cu posibilitatea reglarii inaltimii;
Tablou de instrumente usor de vizionat si controlat; panouri exterioare cu deschidere completa pentru asigurarea accesibilitatii totale asupra sistemului hidraulic si a motorului;
BRAT DE EXCAVARE: Monobloc, cu protectie pentru liniile hidraulice.
Articulat la baza cabinei – sapare laterala: 720 stanga / 580 dreapta (fata de axa centrala a masinii);
Linii hidraulice High Flow cu dublu sens, suplimentare pentru lucrul cu accesorii gen: ciocan hidraulic, foreza pamant, etc;
Forta rupere la brat: 9 kN;
Forta rupere la cupa: 16 kN;
Ecartament variabil: senilele sunt retractabile facand astfel posibil ca utilajul sa fie usor de deplasat chiar si in spatiile inguste, ele putand fi stranse la o dimensiune de 980 mm si desfacute pana la 1.290 mm, in acest fel asigurandu-se si o stabilitate mult mai mare in cazul unor lucrari unde este necesara o forta mai mare;
Sistem de pre incalzire a uleiului de pilotaj la momentul pornirii utilajului, pentru o pornire cat mai usoara si in perioadele reci;
Protectie metalica pentru cilindrul lamei;
Lumini de lucru LED, 2 pe cabina si 1 pe brat; oglinzi exterioare; Radio cu MP3; Sistem de oprire de urgenta a motorului; Stingator; Girofar; Alarma deplasare.