Największy Największy warsztat w Belgii


Schiess Froriep 80DF gt
table dia: 7000 mm / max workpiece dia: 9000 mm - 315 ton / vertical: 5547 mm
Schiess 32DZ gt
table dia: 3000 mm / max workpiece dia: 4020 mm - 40 ton / vertical: 3420 mm
Parpas ML120-12000 gt
longi travel: 12 meter / vertical: 3500 mm / cross: 1250 + 650 mm
Giddings amp
Lewis 65-P10-CF gt
longi travel: 24 meter / vertical: 4572 mm / cross: 1219 + 2133 mm
Pegard AF16 gt
longi travel: 9 meter / vertical: 3000 mm / cross: 650 + 1200 mm
Tos WHN13 gt
longi travel: 2 meter / vertical: 2 meter / cross: 1250 mm
Comprehensive Toolshop with ISO 50/60 toolholders
calibers
measuring equipment
drilling-/milling- amp
facing tools for heavy duty machining
Contact us for more information
Machines still on location!
John Cockerill amp
Cie. was a Belgian iron
steel
and manufacturing company based in Liège Province
founded in 1825. The company was one of the major iron and steel producers in western Europe throughout its existence. It was a significantnbsp
producer of derived products
including rail and railway locomotives
iron production equipment
and other large-scale iron and steel constructions. In most recent years this workshop was most know for manufacturing and machining large scale parts for the nuclear industry
Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
















