Przesiewacz wibracyjny Metso Lokotrack ST2.8



























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Dieselmotor CAT C4.4 Constant Speed (88 kW / 120 PS / Tier IIIA)
10 m³ Aufgabebunker mit Bunkerwanderweiterung (für Radladeraufgabe)
und 1.100 mm breitem Plattenband
2-Deck Siebkasten
Oberdeck (LxB) 4.866 x 1.524 mm (4-teilig / quer gespannt)
Unterdeck (LxB) 4.660 x 1.524 mm (2-teilig / längs gespannt)
Oberdeck 100 mm Quadratmasche
Unterdeck 63 mm Quadratmasche
1.200 mm breites Überkornband mit glattem Gurt (Abwurfhöhe max. 3.450 mm)
800 mm breites Mittelkornband mit Stollengurt (Abwurfhöhe max. 4.190 mm)
800 mm breites Feinkornband mit Stollengurt (Abwurfhöhe max. 4.340 mm)
Bänder inkl. Klopfrollen bzw. Abstreifer
inkl. Kabel- und Funksteuerung
Gewicht ca. 29 t
Zwischenverkauf, technische Änderungen oder Irrtümer vorbehalten!
CAT C4.4 Constant Speed Dieselengine (88 kW / 120 PS / Stage Tier IIIA);
10 m³ Hopper Capacity (incl. Hopperwall-Extensions)
Hopper with 1.100 mm width Appron Feeder
2- Deck Screenbox
Topdeck (LxW) 4.866 x 1.524 mm (4 pcs. / 100 mm SquareMesh)
Bottomdeck (LxW) 4.660 mm x 1.524 mm (2 pcs. / 63 mm Square Mesh)
Oversize Conveyor with 1.200 mm Plain belt (discharge high max. 3.450 mm)
Mid Grade Conveyor with 800 mm Chevronbelt (discharge high max. 4.190 mm)
Fine Conveyor with 800 mm Chevronbelt (discharge high max. 4.340 mm)
incl. Cable- and Remote Controle
Weight approx. 29 t
Subject to prior sale, technical changes or errors!
10 m³ Hopper Capacity (incl. Hopperwall-Extensions)
Hopper with 1.100 mm width Appron Feeder
2- Deck Screenbox
Topdeck (LxW) 4.866 x 1.524 mm (4 pcs. / 100 mm SquareMesh)
Bottomdeck (LxW) 4.660 mm x 1.524 mm (2 pcs. / 63 mm Square Mesh)
Oversize Conveyor with 1.200 mm Plain belt (discharge high max. 3.450 mm)
Mid Grade Conveyor with 800 mm Chevronbelt (discharge high max. 4.190 mm)
Fine Conveyor with 800 mm Chevronbelt (discharge high max. 4.340 mm)
incl. Cable- and Remote Controle
Weight approx. 29 t
Subject to prior sale, technical changes or errors