Silnik JCB 444 TA4-55 do koparki























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Pojemność skokowa: 4,4 litra
Moc maksymalna: 55 kW (74 KM) przy 2200 obr./min
Moment obrotowy: około 300–320 Nm (brak oficjalnych danych)
Układ zasilania: Common Rail, elektronicznie sterowany
Chłodzenie: cieczą
Norma emisji spalin: EPA Tier 4 Final / EU Stage IV
Systemy emisji: EGR (recyrkulacja spalin), DFI, CAC
Średnica cylindra (otwór): 132 mm
Skok tłoka: brak danych
Sterowanie: elektroniczne (ECM)
Zastosowanie: maszyny budowlane i rolnicze, m.in. koparki JCB JS190, ładowarki JCB 416HT, wózki JCB 930, 940, 550, 540, 510 oraz niektóre modele Volvo MCT135C, MCT110L
GWARANCJA ROZRUCHOWA, MOŻLIWOŚĆ SPRAWDZENIA NA MIEJSCU
NUMER MAGAZYNOWY:
1/11/th/09 , 2/11/th/09