Wozidło gąsienicowe Hitachi EG 110 R





































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego












Tehnički podaci dampera gusjeničara:
Godina izgradnje: 2005
Ukupna težina: 16.100 kg
Nosivost: 11.000 kg
Kapacitet korita: 4,06 m³ (brisano)
6,87 m³ (na hrpi)
Motor: Isuzu AA-6HK1TC
Snaga: 183,9 kW (250 KS) pri 2000 o/min
Dimenzije:
Dužina cca 6.000 mm
Širina cca 3.000 mm
Visina cca 3000 mm
Širina gumene staze: 800 mm
Pritisak na tlo: 26 kPa (0,26 kg/cm²) prazno
Opterećeno 43 kPa (0,44 kg/cm²).
Radijus okretanja: max
Spremnik za gorivo: 300 L
Technische Daten des Raupendumpers:
Baujahr: 2005
Gesamtgewicht: 16.100 kg
Zuladung: 11.000 kg
Muldenkapazität: 4,06 m³ (gestrichen)
6,87 m³ (gehäuft)
Motor: Isuzu AA-6HK1TC
Leistung: 183,9 kW (250 PS) bei 2000 U/min
Abmessungen:
Länge ca. 6.000 mm
Breite ca. 3.000 mm
Höhe ca. 3.000 mm
Gummikettenbreite: 800 mm
Bodendruck: 26 kPa (0,26 kg/cm²) leer
43 kPa (0,44 kg/cm²) beladen
Wenderadius: max. 3.700 mm
Kraftstofftank: 300 L
Tekniske data for crawler-dumperen:
Byggeår: 2005
Totalvægt: 16.100 kg
Nyttelast: 11.000 kg
Trugkapacitet: 4,06 m³ (slettet)
6,87 m³ (dynger)
Motor: Isuzu AA-6HK1TC
Effekt: 183,9 kW (250 HK) ved 2000 o/min
Dimensioner:
Længde ca. 6.000 mm
Bredde ca. 3.000 mm
Højde ca. 3.000 mm
Gummi sporvidde: 800 mm
Jordtryk: 26 kPa (0,26 kg/cm²) tomt
43 kPa (0,44 kg/cm²) belastet
Venderadius: max 3.700 mm
Brændstoftank: 300 L
Technical data of the crawler dumper:
Year of manufacture: 2005
Total weight: 16,100 kg
Payload: 11,000 kg
Dumper capacity: 4.06 m³ (flat)
6.87 m³ (heaped)
Engine: Isuzu AA-6HK1TC
Power: 183.9 kW (250 HP) at 2000 rpm
Dimensions:
Length approx. 6,000 mm
Width approx. 3,000 mm
Height approx. 3,000 mm
Rubber track width: 800 mm
Ground pressure: 26 kPa (0.26 kg/cm²) empty
43 kPa (0.44 kg/cm²) loaded
Turning radius: max. 3,700 mm
Fuel tank: 300 L
Datos técnicos del dumper sobre orugas:
Año de construcción: 2005
Peso total: 16.100 kg
Carga útil: 11.000 kg
Capacidad del comedero: 4,06 m³ (eliminado)
6,87 m³ (colmado)
Motor: Isuzu AA-6HK1TC
Potencia: 183,9 kW (250 CV) a 2000 rpm
Dimensiones:
Longitud aprox. 6.000 mm
Ancho aprox. 3.000 mm
Altura aprox. 3.000 mm
Ancho de vía de goma: 800 mm
Presión sobre el suelo: 26 kPa (0,26 kg/cm²) vacío
43 kPa (0,44 kg/cm²) cargado
Radio de giro: máx. 3.700 mm
Depósito de combustible: 300 L
Tela-alustan tekniset tiedot:
Rakennusvuosi: 2005
Kokonaispaino: 16 100 kg
Kantavuus: 11 000 kg
Kourun tilavuus: 4,06 m³ (poistettu)
6,87 m³ (kasattu)
Moottori: Isuzu AA-6HK1TC
Teho: 183,9 kW (250 hv) nopeudella 2000 rpm
Mitat:
Pituus noin 6000 mm
Leveys noin 3000 mm
Korkeus noin 3000 mm
Kumitelan leveys: 800 mm
Maapaine: 26 kPa (0,26 kg/cm²) tyhjänä
43 kPa (0,44 kg/cm²) kuormitettuna
Kääntösäde: max 3700 mm
Polttoainesäiliö: 300L
Données techniques du tombereau sur chenilles:
Année de construction: 2005
Poids total : 16 100 kg
Charge utile : 11 000 kg
Capacité de l'auge : 4,06 m³ (supprimé)
6,87 m³ (en dôme)
Moteur : Isuzu AA-6HK1TC
Puissance : 183,9 kW (250 CV) à 2 000 tr/min
Dimensions:
Longueur environ 6 000 mm
Largeur env. 3 000 mm
Hauteur environ 3 000 mm
Largeur de chenille en caoutchouc : 800 mm
Pression au sol : 26 kPa (0,26 kg/cm²) à vide
43 kPa (0,44 kg/cm²) en charge
Rayon de braquage : maximum 3 700 mm
Réservoir de carburant : 300 L
Technische gegevens van de rupsdumper:
Bouwjaar: 2005
Totaal gewicht: 16.100 kg
Laadvermogen: 11.000 kg
Trogcapaciteit: 4,06 m³ (geschrapt)
6,87 m³ (opgehoopt)
Motor: Isuzu AA-6HK1TC
Vermogen: 183,9 kW (250 pk) bij 2000 tpm
Dimensies:
Lengte ca. 6.000 mm
Breedte ca. 3.000 mm
Hoogte ca. 3.000 mm
Breedte rubberspoor: 800 mm
Bodemdruk: 26 kPa (0,26 kg/cm²) leeg
43 kPa (0,44 kg/cm²) belast
Draaicirkel: max. 3.700 mm
Brandstoftank: 300 L
Tekniska data för larvdumpern:
Byggår: 2005
Totalvikt: 16 100 kg
Last: 11 000 kg
Trågkapacitet: 4,06 m³ (raderad)
6,87 m³ (hög)
Motor: Isuzu AA-6HK1TC
Effekt: 183,9 kW (250 hk) vid 2000 rpm
Mått:
Längd ca 6 000 mm
Bredd ca 3 000 mm
Höjd ca 3 000 mm
Gummi spårbredd: 800 mm
Marktryck: 26 kPa (0,26 kg/cm²) tomt
43 kPa (0,44 kg/cm²) laddad
Svängradie: max 3 700 mm
Bränsletank: 300 L