Generator diesel IVECO N67MNTF40.01 PUMP 450M³/H USED























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= More information =
Type number: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Serial number: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Stunde(n)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= Weitere Informationen =
Typennummer: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Seriennummer: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= Yderligere oplysninger =
Typenummer: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Serienummer: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hora(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= Más información =
Número de tipo: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Número de serie: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Heure(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= Plus d'informations =
Numéro de type: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Numéro de série: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= Więcej informacji =
Numer typu: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Numer serii: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Koeling Type: Radiator Gekoeld (Std)
Motor Kleur: Rood
Aantal Draaiuren: 385 Uur/Uren
Turbo Type: Droog
Uitlaat Systeem: Droog
ECU Aanwezig?: no
Startmotor Voltage: 24 Volt
Nominaal Vermogen: 244 Kw
Nominaal Toerental: 2500 Rpm
Injectie Type: Mechanische Pomp
pokaż kontakty
= Meer informatie =
Typenummer: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Serienummer: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= Mais informações =
Número de tipo: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Número de série: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Час(ов)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= Дополнительная информация =
Артикул: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Серийный номер: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty
= Ytterligare information =
Typ nummer: N67MNTF40.01 POMP 450M³/H
Serienummer: 000013822
Conditie: USED
Engine Cooling Type: Radiator Cooled (std)
Engine Color: Red
Working Hours: 385 Hour(s)
Turbo Type: Dry
Exhaust System: Dry
ECU Present?: no
Starter Voltage: 24 Volt
Rated Power: 244 Kw
Rated Speed: 2500 Rpm
Injection Type: Mechanical Fuelpump
pokaż kontakty