Minikoparka Komatsu PC16R-3HS














Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



Drive: Track
CE mark: yes
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Please contact Tjeerd Croezen or Tjeerd Croezen for more information
Napęd: Gąsienica
Oznaczenie CE: tak
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Tjeerd Croezen lub Tjeerd Croezen
Antrieb: Raupe
CE-Kennzeichnung: ja
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Wenden Sie sich an Tjeerd Croezen oder Tjeerd Croezen, um weitere Informationen zu erhalten.
Drivanordning: Larvefødder
CE-mærke: ja
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Kontakt Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen for yderligere oplysninger
Propulsión: Oruga
Marcado CE: sí
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Póngase en contacto con Tjeerd Croezen o Tjeerd Croezen para obtener más información.
Commande: Chenille
Marquage CE: oui
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Veuillez contacter Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen pour plus d'informations
Aandrijving: Rups
CE markering: ja
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Neem voor meer informatie contact op met Tjeerd Croezen of Tjeerd Croezen
Condução: Rasto
Marca CE: sim
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Contacte Tjeerd Croezen ou Tjeerd Croezen para obter mais informações
Привод: Гусеница
Знак CE: да
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Свяжитесь с Tjeerd Croezen или Tjeerd Croezen для получения дополнительной информации
Körning: Spår
CE-märkning: ja
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Kontakta Tjeerd Croezen eller Tjeerd Croezen för mer information