Nowa pompa do betonu Putzmeister BSF 38-5.16 iLS na podwoziu Mercedes-Benz 2640















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego















Hydraulic Installation: Tanker Hydraulic Installation
AdBlue Tank: 1
Euro: Euro 6e
Antriebsart: Internal combustion engine
Neufahrzeug /brand new
PUTZMEISTER BSF 38-5.16 iLS
Eronic 3
EOC 2.0 (Ergonic Output Control)
EBC ( Elktronic Boom Control )
Förderleistung 170 m3/h stufenlos verstellbar bei 85 bar
Förderzylinder: DN 2100 x 250 mm
Anzahl der Hübe: 27 / Minute
Rohrleitung für Beton: DN125 mm Proline
Druck max.: 350 Bar
Verchromte Förderzylinder
Inhalt des Wasserbehälters: 700 l
Wasserpumpe: 160 L / Minute 25 bar
Elektronische Steuereinrichtung: 24 V TECHNISCHE DATEN: MASTKONSTRUKTION 38-5 RZ
Rohrleitung für Beton: DN 125 mm
Waagerechte Mastauslegung: 37,5 m
Senkrechte Mastauslegung: 32,8 m
Reichtiefe max. 25,3 m
Ausfalthöhe : 7,4 m
Drehbereich: 360º
Enschlauch: 4 m
Funkfernbedienung mit Display
Kabelfrnbedienung
Rohrreinigungsausrüstung
Werkzeugsatz
Rüttler für Mischbehälter
Endschaluch 4m + Quetschwentil
Sprischutz Klapbar
Strasenverkehrszullasung
Hochdruck Wasserpumpe
Zentralschmierung Pumpeinheit Auf Mercedes Arocs 2640 ( Modellgeneration 5 ) 6X4
Motor OM470 ( 2. Generation )
R6
10,7 l
1900 Nm
Motorausführung Euro VI
E
Getriebe G 280-16/11 ,7-0,69 Fahrprogramm offroad PowerShift 3 Automatik
Zweischeiben-Kupplung
Reifen Vorderachse Reifen 315/80 R 22,5 Hinterachse Reifen 315/80 R 22,5
Blatt Federung
M-Fahrerhaus ClassicSpace
2,30 m
Tunnel 170 mm
an VA und HA
Tank 290 l
links
650 x 565 x 950 mm
Fahrerhausrückwand
mit Fenster - Frontscheibe getön
Lenkung
Servotwin
3-Achser und 9t VA
Luft
Feststellbremse
elektronisch
Fahrerhausrückwand
mit Fenster
Regensensor
Stabilitätsregel-Assistent (ESP)
Spurhalte-Assistent
Aufmerksamkeits-Assistent
Verkehrszeichen-Assistent
Reifendruckkontrolle
Active Brake Assist 6
Active Sideguard Assist 2
Frontguard Assist
Multimedia Cockpit
interactive
Tachograf digital
2. Generation
mit USB-Anschluss und Bluetooth
Rückfahrwarner + Rückfahrkamera
LED-Tagfahrlicht