Pompa do betonu Cifa K2X/32 na podwoziu Volvo FM12 64R 340







≈ 246 800 zł

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego













6x2
rok: 2006
manualna skrzynia biegów
przebieg: 159.362
masa całkowita: 26.000 kg
250 kW
diesel
Euro3
opony 80 - 85%
body CIFA (IT):
typ: K2X/32
rok: 2006
zasięg 32m
godziny pracy silnika: ca 3.000
radio zdalne sterowanie
średnica rury betonowej: 125 mm
ciśnienie robocze: 320 barów
maks. końcówka węża gumowego 4m
maksymalne ciśnienie na pręt betonowy 53 bar
1. właściciel
lokalizacja: południowa Słowacja
6x2
year: 2006
manual transmission
mileage: 159.362
total weight: 26.000 kg
250 kW
diesel
Euro3
tires 80 - 85%
CIFA body (IT):
type: K2X/32
year: 2006
range 32m
engine hours: ca 3.000
radio remote control
concrete pipe diameter: 125 mm
working pressure: 320 bar
max. rubber hose end 4m
maximum pressure on concrete bar 53 bar
1. owner
location: southern Slovakia
na podvozku Volvo FM12 64R 340
Volvo FM12 64R 340
rok 2006
najeto 159 362 km
motor 250 kW / Eur3 diesel
manualní převodovka
celková hmotnost 26t
pneu 80 - 85%
nástavba CIFA (IT) K2X/32
rok 2006
najeto ca 3 000 motohodin
dosah 32m
radio dálkové ovládání
průměr 125 mm
pracovní tlak 320 bar
max. gumová koncovka hadice 4m
maximální tlak na betonovou tyč 53 bar
1. majitel
ID 1711641136_S
lokace: jižní Slovensko
6x2
BJ: 2006
Schaltgetriebe
Kilometerstand: 159.362
Gesamtgewicht: 26.000 kg
250 kW
Diesel
Euro 3
Reifen 80 - 85 %
CIFA-Aufbau (IT):
Typ: K2X/32
BJ: 2006
Reichweite 32m
Betriebstunden: ca. 3.000
radio Funksteuerung
Betonrohrdurchmesser: 125 mm
Arbeitsdruck: 320 bar
max. Gummischlauchende 4m
Maximaler Druck auf Betonbalken 53 bar
1. Halter
Standort: Südslowakei