Nowy sprzęt diagnostyczny VTM Group Banc d'écoulement VNT Turbo GEOMET-2000














Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Une caractéristique unique du GEOMET 2000 est qu'il permet de vérifier la valve N75, qui est impliquée dans le contrôle du turbocompresseur du véhicule.
Le banc permet également de déterminer l'état du ressort de l'actionneur, ce qui permet de mieux évaluer l'état du turbocompresseur.
Différents types de turbocompresseurs à géométrie variable peuvent être réglés
Turbine à tuyère variable (VNT)
Turbine à tuyère à surface variable (VATN)
Géométrie variable de la turbine (VTG)
Géométrie variable de la turbine (VGT)
Turbine à aube variable (VVT)
• Essai de débit d'air des turbines - Réglages du train de tuyères des turbines contrôlées pneumatiquement ou électroniquement sur la base des données de référence.
• Essai de course de la soupape à vide - Mesure de la course du piston en fonction du vide (ou de la pression) dans la soupape en mode statique.
• Vérification de l'actionnement et de la course régulière des aubes directrices - Détermination du degré d'ouverture des aubes directrices lorsque le vide dans la soupape diminue et de l'élasticité du ressort de la soupape.
• Vérification du fonctionnement de la vanne N75 pour les turbines à vanne à vide, vérification de la capacité de fonctionnement et des caractéristiques de la vanne à un cycle de travail donné.
• Le banc d'essai est équipé d'un logiciel Turbo Test spécialement développé. Pour chaque test, le logiciel génère des diagrammes avec la possibilité de générer et d'imprimer des rapports sur la procédure de réglage.
• La base pour 6200 turbines, avec la possibilité de ravitaillement via USB ou des turbines ajustées indépendamment du fabricant.