Nowa wyważarka VTM Group Mașină de echilibrare a turbocompresoarelor VSR SBR-10




















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Scopul mașinii este de a măsura vibrațiile specifice autoturismelor și cartușelor ușoare, de până la 9 kg, prin amplificarea rotației rotorului. De asemenea, permite verificarea turbocompresorului în ceea ce privește scurgerile de ulei.
SBR-10 a făcut posibilă atingerea unor frecvențe maxime de rotație de funcționare, în unele cazuri ajungând la 250 000 rpm.
SBR-10 simulează aceleași condiții de testare și echilibrare ca și turbocompresorul de pe vehicul, ceea ce permite garantarea calității reparației.
• Sistemul ingenios de montare a cartușului permite montarea aproape tuturor turbocompresoarelor standard.
• Accesoriile sunt simple, astfel încât, chiar și atunci când sunt disponibile turbocompresoare noi, le puteți construi sau modifica singur.
- Sistemul hidraulic încălzit face posibilă recrearea unor condiții climatice asemănătoare cu cele care predomină în viața reală.
• Măsurarea dezechilibrului în timp real (în timpul rotației) - previne posibilele deteriorări ale turbinei în timpul testării.
• Vibrația carcasei centrale a turbocompresorului este detectată la o valoare de 10G, de două ori mai mare decât cea a analogilor europeni.
• Acces la autoeditarea bazei de date a turbinei.
• Generarea și imprimarea rapoartelor privind echilibrarea rotorului efectuată.