Nowa VTM Group Wyważarka do turbosprężarek VSR SBR-10




















Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Celem urządzenia jest pomiar wibracji specjalnie dla samochodów osobowych i lekkich wkładów, do 9 kg, poprzez zwiększenie obrotów wirnika. Umożliwia również sprawdzenie turbosprężarki pod kątem wycieków oleju.
SBR-10 umożliwił osiągnięcie maksymalnych częstotliwości obrotów roboczych, w niektórych przypadkach sięgających 250 000 obr.
SBR-10 symuluje takie same warunki testowania i wyważania jak turbosprężarka w pojeździe, co pozwala zagwarantować jakość naprawy.
• Pomysłowy system mocowania wkładu pozwala na montaż prawie wszystkich standardowych turbosprężarek.
• Mocowania są proste, więc nawet gdy dostępne są nowe turbosprężarki, można je samodzielnie zbudować lub zmodyfikować.
• Podgrzewany układ hydrauliczny umożliwia odtworzenie warunków klimatycznych zbliżonych do rzeczywistych.
• Pomiar niewyważenia w czasie rzeczywistym (podczas obrotu) - zapobiega ewentualnemu uszkodzeniu turbiny podczas testów.
• Wibracje środkowej obudowy turbosprężarki są wykrywane do wartości 10G, dwukrotnie wyższej niż w europejskich analogach.
• Dostęp do samodzielnej edycji bazy danych turbiny.
• Generowanie i drukowanie raportów z przeprowadzonego wyważania wirnika.