Żuraw gąsienicowy Sany SCC 500 E





















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego
























Mast: lattice
Mast length: 5.200 cm
Length of jib: 15,5 m
Please contact Theo Lelie for more information
Maszt: kratownica
Długość masztu: 5.200 cm
Długość górnego ramienia: 15,5 m
Aby uzyskać więcej informacji, należy skontaktować się z Theo Lelie
Mast: Fachwerk
Mastlänge: 5.200 cm
Oberarmlänge: 15,5 m
Wenden Sie sich an Theo Lelie, um weitere Informationen zu erhalten.
Mast: gitter
Mastlængde: 5.200 cm
Længde på udligger: 15,5 m
Kontakt Theo Lelie for yderligere oplysninger
Mástil: celosía
Longitud del mástil: 5.200 cm
Longitud del extremo superior del brazo: 15,5 m
Póngase en contacto con Theo Lelie para obtener más información.
Mât: treillis
Longueur du mât: 5.200 cm
Longueur du bras supérieur: 15,5 m
Veuillez contacter Theo Lelie pour plus d'informations
Bj 2009
11.857 Hours
Cummins Engine
52 m main Boom
15.5 m Jib
2 x Winches
Kruger Safe Load Indicator
CE
= Meer informatie =
Toepassingsgebied: Bouw
Mast: vakwerk
Mastlengte: 5.200 cm
Bovenarmlengte: 15,5 m
Neem voor meer informatie contact op met Theo Lelie
Mastro: grelha
Comprimento do mastro: 5.200 cm
Comprimento da lança de guindaste: 15,5 m
Contacte Theo Lelie para obter mais informações
Мачта: решетка
Длина мачты: 5.200 cm
Длина стрелы: 15,5 m
Свяжитесь с Theo Lelie для получения дополнительной информации
Mast: fackverk
Mastens längd: 5.200 cm
Längd på överarm: 15,5 m
Kontakta Theo Lelie för mer information