Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on

PDF
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 1 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 2 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 3 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 4 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 5 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 6 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 7 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 8 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 9 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 10 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 11 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 12 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 13 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 14 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 15 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 16 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 17 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 18 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 19 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 20 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 21 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 22 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 23 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 24 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 25 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 26 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 27 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 28 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 29 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 30 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 31 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 32 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 33 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 34 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 35 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 36 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 37 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 38 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 39 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 40 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 41 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 42 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 43 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 44 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 45 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 46 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 47 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 48 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 49 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 50 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 51 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 52 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 53 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 54 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 55 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 56 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 57 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 58 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 59 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 60 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 61 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 62 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 63 - Machineryline
Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on | Obrazek 64 - Machineryline
Interesuje Cię ogłoszenie?
1/64
PDF
44 985 €
Cena netto
≈ 191 100 zł
Kontakt z dealerem
Marka: MAN
Model: TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on
Rocznik: 2013-09
Pierwsza rejestracja: 2013-09-24
Przebieg: 211 164 km
Przepracowane: 283 m/g
Ładowność: 2 145 kg
Własna masa: 5 345 kg
Całkowita masa: 7 490 kg
Lokalizacja: Holandia Roosendaal6492 km to "United States/Columbus"
Numer w ofercie dealera: 24BDD7
Data zamieszczenia: ponad 1 miesiąc
Opis
Model: 535K3
Wymiary: 7,45 m × 2,55 m × 3,8 m
Silnik
Marka: Volvo
Moc: 132 kW (179 KM)
Paliwo: diesel
Pojemność: 12 777 cm³
Liczba cylindrów: 6
Euro: Euro 6
Filtr cząstek stałych
Skrzynia biegów
Typ: automat
Osie
Liczba osi: 2
Napęd: 4x2
Zawieszenie: resorowe/pneumatyczne
Rozstaw osi: 4 880 mm
Koła bliźniacze
Pierwsza oś: 235/75 R17,5
Druga oś: 225/70 R17,5
Hamulce
ABS
Hamulec silnikowy
Kabina i komfort
Cruise control (tempomat)
Elektr. regulacja lusterek
Opcje dodatkowe
Klimatyzacja
Elektr. podnoszenie szyb
Multimedia
Radio samochodowe: CD
Funkcje bezpieczeństwa
ESP
System wspomagania parkowania
Kamera biedu wstecznego
Dodatkowa komplektacja
Zbiornik AdBlue
Dodatkowe wyposażenie
Skrzynka narzędzi
Stan
Stan: używane
Dodatkowe usługi

Dodatkowy opis — Żuraw samojezdny MAN TGL 8.180 crew cab (DOKA), HMF535 K3 crane, 283 running hours on

Polski
= Additional options and accessories =

- Air suspension
- Aluminium fuel tank
- Central locking
- Heavy duty engine brake
- Leaf spring suspension
- Low-noise
- Particulate filter
- PTO
- Side door
- Speed limiter
- Visor

= Remarks =

In very good condition: 2013 MAN TGL 8.180 crew cab (6 persons; 2 + 4), 211,164 KM, HMF 535 K3 crane with only 283 running hours, radio remote control, extra battery + charger, 2x outriggerable, aluminium ramps, tow bar, air conditioning, hardwooden loading floor (length: 350 + 107 + 10 cm; width 247cm), aluminum side panels, 9 stake pots, 3 stakes, 2 x 3 lashing eyes, front axle tires: 235/75-R17.5 (L: 10; R: 9mm, rear axle tires, dual tyres: 225/75-R17.5 (L: 5/6mm: R: 10/10mm), Dutch registration, all (crane) documentation available.

Motor brand: VOLVO

= More information =

General information
Cab: sleep
Registration number: 24-BDD-7

Axle configuration
Front axle: Tyre size: 235/75 R17,5; Max. axle load: 3400 kg; Tyre profile left: 65%; Tyre profile right: 55%
Rear axle: Tyre size: 225/70 R17,5; Max. axle load: 5200 kg; Tyre profile left inner: 30%; Tyre profile left outer: 40%; Tyre profile right outer: 65%; Tyre profile right outer: 65%

Functional
Mast: telescopic (3 parts)
Crane: HMF 535 K3, year of manufacture 2013, behind the cab
Make of bodywork: HMF 535K3
CE mark: yes

Maintenance
APK (MOT): tested until 11/2025

Condition
General condition: very good
Technical condition: very good
Visual appearance: very good

Additional information
Please contact Arne Honingh or Piet Swank for more information
- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Въздушно окачване
- Маска
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Ниско ниво на шум
- Ограничител на скоростта
- Ресорно пружинно окачване
- Странична врата
- Филтър за твърди частици
- Филтър за частици
- Централно заключване
- Boční dveře
- Centrální zamykání
- Clona
- Hliníková palivová nádrž
- Nízká hlučnost
- Odpružení listovými pružinami
- Omezovač rychlosti
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Vzduchové odpružení
- Částicový filtr
- Částicový filtr
= Weitere Optionen und Zubehör =

- Aluminium-Kraftstofftank
- Blattfederung
- Bremskraftverstärker
- Geräuscharm
- Geschwindigkeitsbegrenzer
- Luftfederung
- Partikelfilter
- Seitentür
- Sonnenschutzklappe
- Zapfwelle (PTO)
- Zentralverriegelung

= Anmerkungen =

In sehr gutem Zustand: 2013 MAN TGL 8.180 Doppelkabine (6 Personen; 2 + 4), 211.164 KM, HMF 535 K3-Kran mit nur 283 Betriebsstunden, Funkfernsteuerung, zusätzliche Batterie + Ladegerät, 2x ausfahrbar, aluminium Rampen (178cm), Anhängerkupplung, Klimaanlage, Ladeboden aus Hartholz (Länge: 350 + 107 + 10 cm; Breite 247 cm), Aluminium Seitenwände, 9 Rungentöpfe, 3 Rungen, 2 x 3 Verzurrösen, Vorderachsreifen: 235/75-R17,5 (L: 10; R: 9 mm, Hinterachsreifen, Zwillingsreifen: 225/75-R17,5 (L: 5/6 mm: R: 10/10 mm), niederländische Zulassung, alle (Kran-)Dokumentation vorhanden.

Marke Motor: VOLVO

= Weitere Informationen =

Allgemeine Informationen
Kabine: Schlafkabine
Kennzeichen: 24-BDD-7

Achskonfiguration
Vorderachse: Refenmaß: 235/75 R17,5; Max. Achslast: 3400 kg; Reifen Profil links: 65%; Reifen Profil rechts: 55%
Hinterachse: Refenmaß: 225/70 R17,5; Max. Achslast: 5200 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 30%; Reifen Profil links außen: 40%; Reifen Profil rechts innerhalb: 65%; Reifen Profil rechts außen: 65%

Funktionell
Mast: Teleskop (3 Teilen)
Kran: HMF 535 K3, Baujahr 2013, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: HMF 535K3
CE-Kennzeichnung: ja

Wartung
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 11.2025

Zustand
Allgemeiner Zustand: sehr gut
Technischer Zustand: sehr gut
Optischer Zustand: sehr gut

Weitere Informationen
Wenden Sie sich an Arne Honingh oder Piet Swank, um weitere Informationen zu erhalten.
= Flere valgmuligheder og mere tilbehør =

- Aluminiumsbrændstoftank
- Bladaffjedring
- Centrallåsning
- Hastighedsbegrænser
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Luftaffjedring
- Minimal støj
- Partikelfilter
- Partikelfilter
- Sidedør
- Solskærm

= Yderligere oplysninger =

Generelle oplysninger
Førerhus: sleeper cab
Registreringsnummer: 24-BDD-7

Akselkonfiguration
Foraksel: Dækstørrelse: 235/75 R17,5; Maks. akselbelastning: 3400 kg; Dækprofil venstre: 65%; Dækprofil højre: 55%
Bagaksel: Dækstørrelse: 225/70 R17,5; Maks. akselbelastning: 5200 kg; Dækprofil venstre indvendige: 30%; Dækprofil venstre udvendige: 40%; Dækprofil højre udvendige: 65%; Dækprofil højre udvendige: 65%

Funktionelle
Mast: teleskopfunktion (3 dele)
Kran: HMF 535 K3, produktionsår 2013, bag førerhuset
Karosserifabrikat: HMF 535K3
CE-mærke: ja

Vedligeholdelse
APK (Bileftersyn): testet indtil nov. 2025

Stand
Overordnet stand: meget god
Teknisk stand: meget god
Visuelt udseende: meget god
- PTO
- Αερανάρτηση
- Ανάρτηση φυλλοειδούς ελατηρίου
- Γείσο
- Κεντρικό κλείδωμα
- Περιοριστής ταχύτητας
- Πλαϊνή πόρτα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φίλτρο σωματιδίων
- Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Χαμηλού θορύβου
= Más opciones y accesorios =

- Bajo Ruido
- Cierre central de puertas
- Filtro de particulas
- Freno de motor reforzado
- Limitador de velocidad
- Parasol
- PTO
- Puerta lateral
- Suspensión
- Suspensión neumática
- Tanque de combustible de aluminio

= Comentarios =

Marca de motor: VOLVO

= Más información =

Información general
Cabina: litera
Matrícula: 24-BDD-7

Configuración de ejes
Eje delantero: Tamaño del neumático: 235/75 R17,5; Carga máxima del eje: 3400 kg; Dibujo del neumático izquierda: 65%; Dibujo del neumático derecha: 55%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 225/70 R17,5; Carga máxima del eje: 5200 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 30%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 40%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%; Dibujo del neumático derecha exterior: 65%

Funcional
Mástil: telescópico (3 partes)
Grúa: HMF 535 K3, año de fabricación 2013, detrás de la cabina
Marca carrocería: HMF 535K3
Marcado CE: sí

Mantenimiento
APK (ITV): inspeccionado hasta nov. 2025

Estado
Estado general: muy bueno
Estado técnico: muy bueno
Estado óptico: muy bueno
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Dieselhiukkassuodatin
- Hiljainen
- Hiukkassuodatin
- Ilmajousitus
- Keskuslukitus
- Lehtijousitus
- Nopeudenrajoitin
- Raskaan käytön moottorijarru
- Sivuovi
- Visiiri
- Voimanotto
= Plus d'options et d'accessoires =

- Faible bruit
- Filtre à particules
- Frein moteur renforcé
- Limiteur de vitesse
- Pare-soleil
- Porte latérale
- Prise de force
- Réservoir de carburant en aluminium
- Suspension de feuille
- Suspension pneumatique
- Verrouillage centralisé

= Remarques =

Marque de moteur: VOLVO

= Plus d'informations =

Informations générales
Cabine: couché
Numéro d'immatriculation: 24-BDD-7

Configuration essieu
Essieu avant: Dimension des pneus: 235/75 R17,5; Charge maximale sur essieu: 3400 kg; Sculptures des pneus gauche: 65%; Sculptures des pneus droite: 55%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 225/70 R17,5; Charge maximale sur essieu: 5200 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 30%; Sculptures des pneus gauche externe: 40%; Sculptures des pneus droit externe: 65%; Sculptures des pneus droit externe: 65%

Pratique
Mât: télescope (3 parties)
Grue: HMF 535 K3, année de construction 2013, derrière la cabine
Marque de construction: HMF 535K3
Marquage CE: oui

Entretien
APK (CT): valable jusqu'à nov. 2025

Condition
État général: très bon
État technique: très bon
État optique: très bon

Informations complémentaires
Veuillez contacter Arne Honingh pour plus d'informations
- Aluminijski spremnik goriva
- Bočna vrata
- Filtar krutih čestica
- Filtar krutih čestica
- Lisnata opruga
- Niska razina buke
- Ograničivač brzine
- Priključno vratilo
- Sjenilo
- Snažna kočnica motora
- Središnje zaključavanje
- Zračni ovjes
- Alacsony zajszint
- Alumínium üzemanyagtartály
- Kihajtás
- Központi zár
- Légrugós felfüggesztés
- Nagy teljesítményű motorfék
- Napellenző
- Oldalajtó
- Rugós felfüggesztés
- Részecskeszűrő
- Részecskeszűrő
- Sebességhatároló
= Więcej opcji i akcesoriów =

- Alarm dźwiękowy
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Drzwi boczne
- Filtr cząstek stałych
- Filtr cząstek stałych
- Ogranicznik prędkości
- Osłony przeciwsłoneczne
- Resory
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
- Zamek centralny
- Zawieszenie pneumatyczne

= Więcej informacji =

Informacje ogólne
Kabina: sypialna
Numer rejestracyjny: 24-BDD-7

Konfiguracja osi
Oś przednia: Rozmiar opon: 235/75 R17,5; Maksymalny nacisk na oś: 3400 kg; Profil opon lewa: 65%; Profil opon prawa: 55%
Oś tylna: Rozmiar opon: 225/70 R17,5; Maksymalny nacisk na oś: 5200 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 30%; Profil opon lewa zewnętrzna: 40%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%; Profil opon prawa zewnętrzna: 65%

Funkcjonalność
Maszt: teleskop (3 części)
Żuraw: HMF 535 K3, rok produkcji 2013, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: HMF 535K3
Oznaczenie CE: tak

Obsługa serwisowa
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do nov. 2025

Stan
Stan ogólny: bardzo dobrze
Stan techniczny: bardzo dobrze
Stan wizualny: bardzo dobrze
- Bassa rumorosità
- Chiusura centralizzata
- Filtro antiparticolato
- Filtro antiparticolato
- Freno motore per impieghi gravosi
- Limitatore di velocità
- Parasole
- Portiera laterale
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sospensione balestra
- Sospensioni pneumatiche
= Aanvullende opties en accessoires =

- Aluminium brandstoftank
- Bladvering
- Centrale deurvergrendeling
- Geluidsarm
- Luchtvering
- PTO
- PTO
- Roetfilter
- Snelheidsbegrenzer
- Versterkte motorrem
- Zijdeur
- Zonneklep

= Bijzonderheden =

In zeer goede staat: 2013 MAN TGL 8.180 crew cab (6 personen; 2 + 4 ), 211.164 KM, HMF 535 K3 kraan met slechts 283 running uren, radiografische afstandsbediening, extra batterij + oplader, 2x afstempelbaar, aluminium oprijplaten (178cm), trekhaak, airco, hardhouten laadvloer (lengte: 350 + 107 + 10 cm; breedte 247cm), aluminium zijschotten, 9 rongpotten, 3 rongen, 2 x 3 sjorogen, banden vooras: 235/75-R17.5 (L: 10; R: 9mm, banden achteras, dubbellucht: 225/75-R17.5 (L: 5/6mm: R: 10/10mm), Nederlandse registratie, alle (kraan)documentatie aanwezig.

Merk motor: VOLVO

= Meer informatie =

Algemene informatie
Cabine: slaap
Kenteken: 24-BDD-7

Asconfiguratie
Vooras: Bandenmaat: 235/75 R17,5; Max. aslast: 3400 kg; Bandenprofiel links: 65%; Bandenprofiel rechts: 55%
Achteras: Bandenmaat: 225/70 R17,5; Max. aslast: 5200 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 30%; Bandenprofiel linksbuiten: 40%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 65%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 65%

Functioneel
Mast: telescoop (3 delen)
Kraan: HMF 535 K3, bouwjaar 2013, achter de cabine
Merk opbouw: HMF 535K3
CE markering: ja

Onderhoud
APK: gekeurd tot nov. 2025

Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed

Meer informatie
Neem voor meer informatie contact op met Arne Honingh of Piet Swank
- Bladfjæring
- Dieselpartikkelfilter
- Drivstofftank i aluminium
- Hastighetsbegrenser
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Lite støy
- Luftfjæring
- Partikkelfilter
- Sentrallås
- Sidedør
- Solskjerm
= Opções e acessórios adicionais =

- Baixo ruído
- Depósito de combustível em alumínio
- Fecho de portas centralizado
- Filtro de partículas
- Filtro de partículas de diesel
- Limitador de velocidade
- Porta laterais
- Suspensão de molas
- Suspensão pneumática
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado
- Visor

= Mais informações =

Informações gerais
Cabina: dormir
Número de registo: 24-BDD-7

Configuração dos eixos
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 235/75 R17,5; Máx carga por eixo: 3400 kg; Perfil do pneu esquerda: 65%; Perfil do pneu direita: 55%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 225/70 R17,5; Máx carga por eixo: 5200 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 30%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 40%; Perfil do pneu exterior direito: 65%; Perfil do pneu exterior direito: 65%

Funcional
Mastro: telescópico (3 peças)
Grua: HMF 535 K3, ano de fabrico 2013, atrás da cabina
Marca da carroçaria: HMF 535K3
Marca CE: sim

Manutenção
APK (MOT): testado até nov. 2025

Estado
Estado geral: muito bom
Estado técnico: muito bom
Aspeto visual: muito bom
- Decuplare motor
- Filtru de particule
- Filtru de particule diesel
- Frână de motor heavy-duty
- Limitator de viteză
- Parasolar
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Suspensie pe arcuri
- Suspensie pneumatică
- Ușă laterală
- Zgomot redus
- Închidere centralizată
= Дополнительные опции и оборудование =

- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Боковая дверь
- Малошумный
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Ограничитель скорости
- Пневматическая подвеска
- Противосажевый фильтр
- Рессорная подвеска
- Сажевый фильтр
- Солнцезащитный козырек
- Центральный замок

= Дополнительная информация =

Общая информация
Кабина: кабина со спальным местом (sleep)
Регистрационный номер: 24-BDD-7

Конфигурация осей
Передний мост: Размер шин: 235/75 R17,5; Макс. нагрузка на ось: 3400 kg; Профиль шин слева: 65%; Профиль шин справа: 55%
Задний мост: Размер шин: 225/70 R17,5; Макс. нагрузка на ось: 5200 kg; Профиль шин левое внутреннее: 30%; Профиль шин левое внешнее: 40%; Профиль шин правое внешнее: 65%; Профиль шин правое внешнее: 65%

Функциональность
Мачта: телескопический (3 детали)
Кран: HMF 535 K3, год выпуска 2013, сзади кабины
Марка кузова: HMF 535K3
Знак CE: да

Техническое обслуживание
APK (TO): проверка пройдена до nov. 2025

Состояние
Общее состояние: очень хорошее
Техническое состояние: очень хорошее
Внешнее состояние: очень хорошее
- Bočné dvere
- Centrálne zamykanie
- Clona
- Filter pevných častíc
- Filter pevných častíc
- Hliníková palivová nádrž
- Nízka hlučnosť
- Obmedzovač rýchlosti
- Odpruženie listovými pružinami
- PTO
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchové odpruženie
= Extra tillval och tillbehör =

- Bladfjäder
- Bränsletank av aluminium
- Centrallås
- Dieselpartikelfilter
- Extra kraftig motorbroms
- Hastighetsbegränsare
- Luftfjädring
- Partikelfilter
- PTO
- Sidodörr
- Solskydd
- Tystgående

= Ytterligare information =

Allmän information
Hytt: Sömn
Registreringsnummer: 24-BDD-7

Konfiguration av axlar
Framaxel: Däckets storlek: 235/75 R17,5; Max. axellast: 3400 kg; Däckprofil vänster: 65%; Däckprofil rätt: 55%
Bakaxel: Däckets storlek: 225/70 R17,5; Max. axellast: 5200 kg; Däckprofil inuti vänster: 30%; Däckprofil lämnades utanför: 40%; Däckprofil innanför höger: 65%; Däckprofil utanför höger: 65%

Funktionell
Mast: teleskopisk (3 delar)
Kran: HMF 535 K3, byggnadsår 2013, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: HMF 535K3
CE-märkning: ja

Underhåll
MOT: besiktigat till nov. 2025

Delstat
Allmänt tillstånd: mycket bra
Tekniskt tillstånd: mycket bra
Optiskt tillstånd: mycket bra
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Düşük gürültülü
- Güneşlik
- Havalı süspansiyon
- Hız sınırlayıcı
- Merkezi kilitleme
- Partikül filtresi
- Parçacık filtresi
- PTO
- Yan kapı
- Yaprak yaylı süspansiyon
Ważne
Oferta ma charakter informacyjny. Oferta handlowa dostępna wyłącznie po bezpośrednim skontaktowaniu się z ogłoszeniodawcą.
Jak bezpiecznie dokonać zakupu
Porady dotyczące bezpieczeństwa
Sprawdź dealera

Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.

Sprawdź cenę

Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.

Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.

Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.

Wątpliwy zadatek

Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.

Taki typ oszustwa może składać się z:
  • Transfer zadatku na kartę
  • Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
  • Transfer na konto "zaufanej osoby"
  • Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
  • Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
  • Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
  • Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
  • Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Znalazłeś oszusta?
Powiadom nas
Porady dotyczące bezpieczeństwa
PDF
Handlujesz sprzętem?
Możesz robić to z nami!
Podobne ogłoszenia
Cena na żądanie
2013
353 730 km
Moc 265 kW (360 KM) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 15 700 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Dongen
TOP TRUCKS B.V.
od 12 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2014
555 000 km
Moc 323 kW (440 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Wysokość podnoszenia 166 m
Holandia, Assen
De Borg Trading Company
od 11 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2014
550 000 km
Moc 440 kW (598 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 44 000 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Raalte
Gomez Trading Holland BV
od 6 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
45 950 € ≈ 195 200 zł
2013
338 910 km
Moc 323 kW (440 KM) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 10 418 kg Napęd 6x4 Zawieszenie resorowe/resorowe
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
46 950 € ≈ 199 400 zł
2014
374 394 km
Moc 301 kW (410 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 10 307 kg
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
99 000 € ≈ 420 500 zł
2014
359 670 km
159 m/g
Moc 243 kW (330 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 6x2 Wysokość podnoszenia 24,5 m
Holandia, Andelst
Geurts Trucks B.V.
od 12 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
139 500 € ≈ 592 600 zł
2016
44 440 km
4 200 m/g
Moc 132 kW (179 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 95 kg Wysokość podnoszenia 37 m
Holandia, Andelst
Geurts Trucks B.V.
od 12 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
43 950 € ≈ 186 700 zł
2009
336 501 km
Moc 279 kW (380 KM) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 20 190 kg Napęd 8x4 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Holten
CABSTORE
od 7 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2012
351 712 km
Moc 340 kW (462 KM) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 17 375 kg Napęd 8x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Meerkerk
Truck Centrum Meerkerk bv
od 13 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
67 500 € ≈ 286 700 zł
2014
375 250 km
Moc 241 kW (328 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 6 305 kg Napęd 4x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 13 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
16 500 € ≈ 70 090 zł
2014
181 331 km
Moc 104 kW (141 KM) Euro Euro 5 Paliwo diesel Ładowność 920 kg Napęd 4x2
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 13 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
44 500 € ≈ 189 000 zł
2016
250 000 km
Moc 228 kW (310 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 7 510 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/resorowe
Polska, Kraków
CIEZAROWKI.PL
od 14 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2014
582 160 km
Moc 360 kW (490 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 10 450 kg Napęd 6x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Velddriel
Vos Trucks
od 11 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
105 000 € ≈ 446 000 zł
2014
359 190 km
Moc 309 kW (420 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 13 240 kg Napęd 8x4
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
43 900 € ≈ 186 500 zł
2013
100 km
Moc 338 kW (460 KM) Paliwo diesel Ładowność 17 010 kg Napęd 8x2 Zawieszenie pneumatyczne/pneumatyczne
Holandia, Heinenoord
JEAN PHILIPE CONSULTANCY B.V.
1 roku na Machineryline
Kontakt z dealerem
39 500 € ≈ 167 800 zł
2009
308 613 km
Moc 265 kW (360 KM) Euro Euro 4 Paliwo diesel Ładowność 6 520 kg Napęd 4x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Holandia, Andelst
CLEANMAT
od 13 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
Cena na żądanie
2012
290 000 km
Zawieszenie resorowe/pneumatyczne
Niemcy, Munich
M. Bahsson Nutzfahrzeuge
od 6 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem
62 500 € ≈ 265 500 zł
2015
604 395 km
656 m/g
Moc 375 kW (510 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Napęd 4x2 Wysokość podnoszenia 60 m
Holandia, Roosendaal
Kontakt z dealerem
129 000 € ≈ 548 000 zł
2018
432 488 km
169 m/g
Moc 355 kW (483 KM) Euro Euro 6 Paliwo diesel Ładowność 14 880 kg Napęd 6x2 Zawieszenie resorowe/pneumatyczne Wysokość podnoszenia 15 m
Holandia, Andelst
Geurts Trucks B.V.
od 12 lat na Machineryline
Kontakt z dealerem