Żuraw samojezdny Volvo FH 540 8x2 Euro 6 Palfinger 92 Tonmeter laadkraan + Fly-jib Just











































































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego






















- Central armrest
- Roof hatch
- 12 Volt connection in the cabin
- Aluminium fuel tank
- Camera with monitor
- Coupling 40 mm
- Euro 6
- Heavy duty engine brake
- PTO
- Refrigerator
- Remote central locking
- Remote control crane
- Towbar
- Visor
- Warning lights
= Remarks =
- Palfinger 92 tonne metre loading crane (type: PK92002 SH)
- 7 x hydraulically extendable
- 5 x outriggers (including front outrigger)
- 5th and 6th function
- 7th function for the winch
- 8th function for the Fly-Jib
- Radio remote control
- Hydraulic winch (type: EP860.1-I)
- Lifting table (basic crane):
* 5.9 metres -> 12,800 kg
* 7.6 metres -> 9,700 kg
* 9.5 metres -> 7,600 kg
* 11.4 metres -> 6,100 kg
* 13.5 metres -> 5,100 kg
* 15.6 metres -> 4,300 kg
* 17.8 metres -> 3,750 kg
- Palfinger Fly-jib (type: PJ 170 E)
- 6 x hydraulically extendable
- Lifting table (Fly-Jib):
21.2 metres -> 1,660 kg
23.4 metres -> 1,520 kg
25.5 metres -> 1,420 kg
27.7 metres -> 1,320 kg
29.8 metres -> 1,220 kg
31.8 metres -> 1,100 kg
- Open loading platform
- Dimensions, internal: length 405 cm x width 248 cm x height 60 cm
- Aluminium hinged panels all around
- 6 twist locks
- Various lashing eyes
- 9-tonne front axles!
- Only 81,817 km!
= More information =
General information
Cab: sleep
Transmission
Transmission: I shift, Automatic
Axle configuration
Make axles: Anders
Front axle 1: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 40%; Tyre profile right: 40%
Front axle 2: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 9000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle 1: Tyre size: 315/70-22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Rear axle 2: Tyre size: 385/55-22.5; Max. axle load: 7500 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Interior
Number of seats: 2
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
- Централен подлакътник
- Euro 6
- PTO
- Алуминиев горивен резервоар
- Буксирен прът
- Дистанционно централно заключване
- Маска
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Хладилник
- Středová loketní opěrka
- Střešní okno
- Centrální zamykání s dálkovým ovládáním
- Chladnička
- Clona
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Závěs pro přívěs
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: spánek
Převodovka
Převodovka: I shift, Automatické
Konfigurace náprav
Značka náprav: Anders
Přední náprava 1: Velikost pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Přední náprava 2: Velikost pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zatížení nápravy: 9000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadní náprava 1: Velikost pneumatiky: 315/70-22.5; Max. zatížení nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 50%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 50%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 50%; Profil pneumatiky vpravo venku: 50%; Redukce: jednoduchá redukce
Zadní náprava 2: Velikost pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zatížení nápravy: 7500 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Interiér
Počet sedadel: 2
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
- Dachluke
- Mittelarmlehne
- 12 Volt Anschluss in der Kabine
- AHK 40 mm
- Aluminium-Kraftstofftank
- Anhängerkupplung
- Bremskraftverstärker
- Camera mit monitor
- Euro 6
- Fernbediente Zentralverriegelung
- Funkfernbedienung
- Kühlschrank
- Nebenantrieb
- Sonnenschutzklappe
= Anmerkungen =
- Palfinger 92 Tonnenmeter Ladekran (Typ: PK92002 SH)
- 7 x hydraulisch ausfahrbar
- 5 x abgestützt (einschließlich Frontstütze)
- 5. und 6. Funktion
- 7. Funktion für die Winde
- 8. Funktion für den Fly-Jib
- Funkfernbedienung
- Hydraulische Winde (Typ: EP860.1-I)
- Hubtabelle (Basis-Kran):
* 5,9 Meter -> 12.800 kg
* 7,6 Meter -> 9.700 kg
* 9,5 Meter -> 7.600 kg
* 11,4 Meter -> 6.100 kg
* 13,5 Meter -> 5.100 kg
* 15,6 Meter -> 4.300 kg
* 17,8 Meter -> 3.750 kg
- Palfinger Fly-Jib (Typ: PJ 170 E)
- 6 x hydraulisch ausfahrbar
- Hubtabelle (Fly-Jib):
21,2 Meter -> 1.660 kg
23,4 Meter -> 1.520 kg
25,5 Meter -> 1.420 kg
27,7 Meter -> 1.320 kg
29,8 Meter -> 1.220 kg
31,8 Meter -> 1.100 kg
- Offene Ladefläche
- Abmessungen, innen: Länge 405 cm x Breite 248 cm x Höhe 60 cm
- Rundum Aluminium-Klappbretter
- 6 Twistlocks
- Diverse Zurrösen
- 9-Tonnen-Vorderachsen!
- Nur 81.817 km!
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Schlafkabine
Getriebe
Getriebe: I shift, Automatik
Achskonfiguration
Marke Achsen: Anders
Vorderachse 1: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 40%; Reifen Profil rechts: 40%
Vorderachse 2: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 9000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse 1: Refenmaß: 315/70-22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Hinterachse 2: Refenmaß: 385/55-22.5; Max. Achslast: 7500 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Innenraum
Zahl der Sitzplätze: 2
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
- Midterarmlæn
- Taglem
- Aluminiumsbrændstoftank
- Euro 6
- Fjernlåsning
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Køleskab
- Solskærm
- Trækstang
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: sleeper cab
Transmission
Transmission: I shift, Automatisk
Akselkonfiguration
Akselfabrikat: Anders
Foraksel 1: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 40%; Dækprofil højre: 40%
Foraksel 2: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 9000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel 1: Dækstørrelse: 315/70-22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Bagaksel 2: Dækstørrelse: 385/55-22.5; Maks. akselbelastning: 7500 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Interiør
Antal sæder: 2
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
- Κεντρικό μπράτσο
- Euro 6
- PTO
- Γείσο
- Κεντρικό κλείδωμα με τηλεχειρισμό
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Ψυγείο
- άγκιστρο ρυμούλκησης
- Escotilla de techo
- Reposabrazos central
- Bloqueo centralizado a distancia
- Conexión de 12 voltios en la cabina
- Cámara con monitor
- Depósito de combustible de aluminio
- Euro 6
- Freno motor reforzado
- Frigorífico
- Gancho de remolque
- PTO
- Visera parasol
= Comentarios =
- Grúa de carga Palfinger de 92 toneladas métricas (tipo: PK92002 SH)
- 7 extensiones hidráulicas
- 5 contrapesos (incluido el contrapeso delantero)
- 5.ª y 6.ª función
- 7.ª función para el cabrestante
- 8.ª función para el Fly-Jib
- Mando a distancia por radio
- Cabrestante hidráulico (tipo: EP860.1-I)
- Tabla de elevación (grúa básica):
* 5,9 metros -> 12 800 kg
* 7,6 metros -> 9700 kg
* 9,5 metros -> 7600 kg
* 11,4 metros -> 6100 kg
* 13,5 metros -> 5100 kg
* 15,6 metros -> 4300 kg
* 17,8 metros -> 3750 kg
- Fly-jib Palfinger (tipo: PJ 170 E)
- 6 extensiones hidráulicas
- Tabla de elevación (Fly-Jib):
21,2 metros -> 1660 kg
23,4 metros -> 1520 kg
25,5 metros -> 1420 kg
27,7 metros -> 1320 kg
29,8 metros -> 1220 kg
31,8 metros -> 1100 kg
- Caja de carga abierta
- Dimensiones internas: longitud 405 cm x anchura 248 cm x altura 60 cm
- Paneles abatibles de aluminio alrededor
- 6 twistlocks
- Diversos ojales de amarre
- ¡Ejes delanteros de 9 toneladas!
- ¡Solo 81 817 km!
= Más información =
Información general
Cabina: litera
Transmisión
Transmisión: I shift, Automático
Configuración de ejes
Marca de ejes: Anders
Eje delantero 1: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 40%; Dibujo del neumático derecha: 40%
Eje delantero 2: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 9000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero 1: Tamaño del neumático: 315/70-22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Eje trasero 2: Tamaño del neumático: 385/55-22.5; Carga máxima del eje: 7500 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Interior
Número de plazas sentadas: 2
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
- Keskikäsinoja
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Etäkeskuslukitus
- Euro 6
- Jääkaappi
- Raskaan käytön moottorijarru
- Vetokoukku
- Visiiri
- Voimanotto
- Support bras intermédiaire
- Trappe de toit
- Caméra avec moniteur
- Connexion 12 volts dans la cabine
- Crochet de traction
- Euro 6
- Frein moteur renforcé
- Pare-soleil
- PTO
- Réfrigérateur
- Réservoir de carburant en aluminium
- Verrouillage centralisé à distance
= Remarques =
- Grue de chargement Palfinger 92 tonnes-mètres (type : PK92002 SH)
- 7 x extensible hydrauliquement
- 5 x stabilisée (y compris stabilisateur avant)
- 5e et 6e fonction
- 7e fonction pour le treuil
- 8e fonction pour le Fly-Jib
- Télécommande radio
- Treuil hydraulique (type : EP860.1-I)
- Tableau de levage (grue de base) :
* 5,9 mètres -> 12 800 kg
* 7,6 mètres -> 9 700 kg
* 9,5 mètres -> 7 600 kg
* 11,4 mètres -> 6 100 kg
* 13,5 mètres -> 5 100 kg
* 15,6 mètres -> 4 300 kg
* 17,8 mètres -> 3 750 kg
- Flèche Fly-jib Palfinger (type : PJ 170 E)
- 6 x extensible hydrauliquement
- Tableau de levage (Fly-Jib) :
21,2 mètres -> 1 660 kg
23,4 mètres -> 1 520 kg
25,5 mètres -> 1 420 kg
27,7 mètres -> 1 320 kg
29,8 mètres -> 1 220 kg
31,8 mètres -> 1 100 kg
- Benne ouverte
- Dimensions intérieures : longueur 405 cm x largeur 248 cm x hauteur 60 cm
- Panneaux articulés en aluminium tout autour
- 6 twistlocks
- Divers œillets d'arrimage
- Essieux avant de 9 tonnes !
- Seulement 81 817 km !
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: couché
Transmission
Transmission: I shift, Automatique
Configuration essieu
Marque essieux: Anders
Essieu avant 1: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 40%; Sculptures des pneus droite: 40%
Essieu avant 2: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 9000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière 1: Dimension des pneus: 315/70-22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Essieu arrière 2: Dimension des pneus: 385/55-22.5; Charge maximale sur essieu: 7500 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Intérieur
Nombre de places assises: 2
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
- Središnji naslon za ruku
- Aluminijski spremnik goriva
- Daljinsko središnje zaključavanje
- Euro 6
- Hladnjak
- Poluga za vuču
- Priključno vratilo
- Sjenilo
- Snažna kočnica motora
- Középső kartámasz
- Tetőablak
- Alumínium üzemanyagtartály
- Euro 6
- Hűtőszekrény
- Kihajtás
- Nagy teljesítményű motorfék
- Napellenző
- Távirányításos központi zár
- Vonófej
= További információk =
Általános információk
Kabin: alvás
Sebességváltó
Sebességváltó: I shift, Automatikus
Tengelykonfiguráció
Tengelyek gyártmánya: Anders
Első tengely 1: Gumiabroncs mérete: 385/55-22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 40%; Gumiabroncs profilja jobbra: 40%
Első tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/55-22.5; Maximális tengelyterhelés: 9000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely 1: Gumiabroncs mérete: 315/70-22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Hátsó tengely 2: Gumiabroncs mérete: 385/55-22.5; Maximális tengelyterhelés: 7500 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Belső tér
Ülőhelyek száma: 2
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
- Luk dachowy
- Podłokietnik
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Euro 6
- Hak do holowania
- Lodówka
- Osłony przeciwsłoneczne
- Pilot do zamka centralnego
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: sypialna
Skrzynia biegów
Pędnia: I shift, Automat
Konfiguracja osi
Produkcja osi: Anders
Oś przednia 1: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 40%; Profil opon prawa: 40%
Oś przednia 2: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 9000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna 1: Rozmiar opon: 315/70-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Oś tylna 2: Rozmiar opon: 385/55-22.5; Maksymalny nacisk na oś: 7500 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Wnętrze
Liczba miejsc siedzących: 2
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
- Botola
- Bracciolo centrale
- Aggancio rimorchio
- Bloccaggio centralizzato con telecomando
- Euro 6
- Freno motore per impieghi gravosi
- Frigorifero
- Parasole
- Presa di forsa
- Serbatoio del carburante in alluminio
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Cabina: dormire
Trasmissione
Trasmissione: I shift, Automatico
Configurazione dell'asse
Marca degli assi: Anders
Asse anteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 385/55-22.5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 40%; Profilo del pneumatico destra: 40%
Asse anteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385/55-22.5; Carico massimo per asse: 9000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Asse posteriore 1: Dimensioni del pneumatico: 315/70-22.5; Carico massimo per asse: 11500 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 50%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 50%; Profilo del pneumatico interno destro: 50%; Profilo del pneumatico esterno destro: 50%; Riduzione: riduzione singola
Asse posteriore 2: Dimensioni del pneumatico: 385/55-22.5; Carico massimo per asse: 7500 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 50%; Profilo del pneumatico destra: 50%
Interno
Numero di posti a sedere: 2
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Exterieur
- Aluminium brandstoftank
- Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening
- Trekhaak
- Zonneklep
Interieur
- Armsteun
- Dakluik
- 12 Volt aansluiting in de cabine
- Koelkast
- Zonnescherm
Overige
- Camera met monitor
- Euro 6
- PTO
- Radiografische afstandsbediening kraan
- Vangmuil 40 mm
- Verzwaarde motorrem
- Zwaailampen
= Bijzonderheden =
- Palfinger 92 Tonmeter laadkraan (type: PK92002 SH)
- 7 x hydraulisch uitschuifbaar
- 5 x afgestempeld (inclusief frontstempel)
- 5-e en 6-e functie
- 7-e functie t.b.v. de lier
- 8-e functie t.b.v. de Fly-Jib
- Radiografische afstandsbediening
- Hydraulische lier (type: EP860.1-I)
- Hijstabel (basis-kraan):
* 5,9 meter -> 12.800 kg
* 7,6 meter -> 9.700 kg
* 9,5 meter -> 7.600 kg
* 11,4 meter -> 6.100 kg
* 13,5 meter -> 5.100 kg
* 15,6 meter -> 4.300 kg
* 17,8 meter -> 3.750 kg
- Palfinger Fly-jib (type: PJ 170 E)
- 6 x hydraulisch uitschuifbaar
- Hijstabel (Fly-Jib):
21,2 meter -> 1.660 kg
23,4 meter -> 1.520 kg
25,5 meter -> 1.420 kg
27,7 meter -> 1.320 kg
29,8 meter -> 1.220 kg
31,8 meter -> 1.100 kg
- Open laadbak
- Afmetingen, inwendig: lengte 405 cm x breedte 248 cm x hoogte 60 cm
- Rondom aluminium scharnierende borden
- 6 twistlocks
- Diverse sjorogen
- 9 Ton voorassen!
- Slechts 81.817 Km!
= Bedrijfsinformatie =
Alle genoemde prijzen zijn exclusief BTW. Aan de afgelezen kilometerstand, opgegeven maten, gewichten en specificaties kunnen geen rechten worden ontleend.
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: slaap
Transmissie
Transmissie: I shift, Automaat
Asconfiguratie
Merk assen: Anders
Vooras 1: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 40%; Bandenprofiel rechts: 40%
Vooras 2: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 9000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras 1: Bandenmaat: 315/70-22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Achteras 2: Bandenmaat: 385/55-22.5; Max. aslast: 7500 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Interieur
Aantal zitplaatsen: 2
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
- Takluke
- Drivstofftank i aluminium
- Euro 6
- Fjernstyrt sentrallås
- Kjøleskap
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Solskjerm
- Tilhengerfeste
- Apoio de braço central
- Escotilha do tejadilho
- Depósito de combustível em alumínio
- Euro 6
- Fecho centralizado remoto
- Frigorifico
- Gancho de reboque
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado
- Visor
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dormir
Transmissão
Transmissão: I shift, Automática
Configuração dos eixos
Marca de eixos: Anders
Eixo dianteiro 1: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 40%; Perfil do pneu direita: 40%
Eixo dianteiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 9000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro 1: Tamanho dos pneus: 315/70-22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Eixo traseiro 2: Tamanho dos pneus: 385/55-22.5; Máx carga por eixo: 7500 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Interior
Número de bancos: 2
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
- Trapă de plafon
- Bară de remorcare
- Decuplare motor
- Euro 6
- Frigider
- Frână de motor heavy-duty
- Parasolar
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Închidere centralizată de la distanță
- Люк на крыше
- Центральный подлокотник
- 12 вольтное подключение в салоне
- Алюминиевый топливный бак
- Евро 6
- Камера с монитором
- Насос отбора мощности
- Пульт дистанционного управления краном
- Пульт дистанционного управления центральным замком
- Сигнальные маяки
- Солнцезащитный козырек
- Усиленный моторный тормоз
- Фаркоп
- Фаркоп 40 мм
- Холодильник
= Примечания =
- Погрузочный кран Palfinger 92 тонн-метров (тип: PK92002 SH)
- 7 x гидравлически выдвигаемый
- 5 x с опорой (включая переднюю опору)
- 5-я и 6-я функции
- 7-я функция для лебедки
- 8-я функция для Fly-Jib
- Радиоуправление
- Гидравлическая лебедка (тип: EP860.1-I)
- Таблица грузоподъемности (базовый кран):
* 5,9 метра -> 12 800 кг
* 7,6 метра -> 9700 кг
* 9,5 метра -> 7600 кг
* 11,4 метра -> 6100 кг
* 13,5 метра -> 5100 кг
* 15,6 метра -> 4300 кг
* 17,8 метра -> 3750 кг
- Fly-jib Palfinger (тип: PJ 170 E)
- 6 x гидравлически выдвигаемый
- Таблица грузоподъемности (Fly-Jib):
21,2 метра -> 1660 кг
23,4 метра -> 1520 кг
25,5 метра -> 1420 кг
27,7 метра -> 1320 кг
29,8 метра -> 1220 кг
31,8 метра -> 1100 кг
- Открытый грузовой отсек
- Размеры, внутренние: длина 405 см x ширина 248 см x высота 60 см
- Алюминиевые откидные борта по периметру
- 6 поворотных замков
- Различные проушины для крепления груза
- 9-тонные передние оси!
- Пробег всего 81 817 км!
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина со спальным местом (sleep)
Трансмиссия
Трансмиссия: I shift, Автоматическая
Конфигурация осей
Марка мостов: Anders
Передний мост 1: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 40%; Профиль шин справа: 40%
Передний мост 2: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 9000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост 1: Размер шин: 315/70-22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Задний мост 2: Размер шин: 385/55-22.5; Макс. нагрузка на ось: 7500 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Внутреннее пространство кабины
Количество мест: 2
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
- Stredová lakťová opierka
- Strešný otvor
- Chladnička
- Clona
- Diaľkové centrálne zamykanie
- Euro 6
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Ťažné zariadenie
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: spánok
Prevodovka
Prevodovka: I shift, Automatické
Konfigurácia náprav
Značka náprav: Anders
Predná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 40%; Profil pneumatiky vpravo: 40%
Predná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 9000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Zadná náprava 1: Veľkosť pneumatiky: 315/70-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 11500 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 50%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 50%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 50%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 50%; Redukcia: jednoduchá redukcia
Zadná náprava 2: Veľkosť pneumatiky: 385/55-22.5; Max. zaťaženie nápravy: 7500 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 50%; Profil pneumatiky vpravo: 50%
Interiér
Počet sedadiel: 2
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
- Armstöd i mitten
- Taklucka
- Bränsletank av aluminium
- Centralt fjärrlås
- Euro 6
- Extra kraftig motorbroms
- Kylskåp
- PTO
- Släpvagnskoppling
- Solskydd
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: Sömn
Transmission
Transmission: I shift, Automatisk
Konfiguration av axlar
Fabrikat av axlar: Anders
Framaxel 1: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 40%; Däckprofil rätt: 40%
Framaxel 2: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 9000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel 1: Däckets storlek: 315/70-22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enkelreduktion
Bakaxel 2: Däckets storlek: 385/55-22.5; Max. axellast: 7500 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Interiör
Antal sittplatser: 2
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
- Tavan kapağı
- Alüminyum yakıt deposu
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Buzdolabı
- Euro 6
- Güneşlik
- PTO
- Uzaktan merkezi kilitleme
- Çeki demiri