Żuraw samojezdny Volvo FM 340 4X2 EURO 3 PALFINGER PK16000 + REMOTE CONTROL















































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















- Air horn
- Aluminium fuel tank
- Heavy duty engine brake
- PTO
- Rotating beacon
- Sleeper cab
- Vehicle heater
- Visor
= Remarks =
VIDEO AVAILABLE
= Dealer information =
we'll do our best to get the right in information on the website but their can be no rights
derived from the information on the website.
= More information =
Cab: sleep
Front axle: Tyre size: 315/80R22.5; Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 50%; Tyre profile right: 50%
Rear axle: Tyre size: 295/80R22.5; Max. axle load: 11500 kg; Tyre profile left inner: 50%; Tyre profile left outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Tyre profile right outer: 50%; Reduction: single reduction
Crane: PALFINGER PK16000, year of manufacture 1999, behind the cab
Make of bodywork: PALFINGER PK16000
CE mark: yes
APK (MOT): tested until 03/2026
Registration number: BR-VT-38
Please contact Frank de Jong, Rene Jerphanion or Sven Rommens for more information
- Алуминиев горивен резервоар
- Маска
- Моторна спирачка-забавител в тежки условия
- Нагревател
- Нагревател на автомобила
- Пневматичен клаксон
- Спална кабина
- Hliníková palivová nádrž
- PTO
- Robustní motorová brzda
- Sleeper Cab (spací kabina)
- Topení
- Vyhřívání vozidla
- Vzduchová houkačka
- Aluminium-Kraftstofftank
- Bremskraftverstärker
- Lufthorn
- Rundumleuchte
- Schlafkabine
- Sonnenschutzklappe
- Standheizung
- Zapfwelle (PTO)
= Anmerkungen =
VIDEO AVAILABLE
= Weitere Informationen =
Kabine: Schlafkabine
Vorderachse: Refenmaß: 315/80R22.5; Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 50%; Reifen Profil rechts: 50%
Hinterachse: Refenmaß: 295/80R22.5; Max. Achslast: 11500 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 50%; Reifen Profil links außen: 50%; Reifen Profil rechts innerhalb: 50%; Reifen Profil rechts außen: 50%; Reduzierung: einfach reduziert
Kran: PALFINGER PK16000, Baujahr 1999, hinter der Kabine
Marke des Aufbaus: PALFINGER PK16000
CE-Kennzeichnung: ja
APK (Technische Hauptuntersuchung): geprüft bis 03.2026
Kennzeichen: BR-VT-38
Wenden Sie sich an Frank de Jong, Rene Jerphanion oder Sven Rommens, um weitere Informationen zu erhalten.
- Aluminiumsbrændstoftank
- Kraftig motorbremse
- Kraftudtag
- Sleeper Cab
- Solskærm
- Tryklufthorn
- Varmeapparat
- Varmer
= Yderligere oplysninger =
Førerhus: sleeper cab
Foraksel: Dækstørrelse: 315/80R22.5; Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 50%; Dækprofil højre: 50%
Bagaksel: Dækstørrelse: 295/80R22.5; Maks. akselbelastning: 11500 kg; Dækprofil venstre indvendige: 50%; Dækprofil venstre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Dækprofil højre udvendige: 50%; Reduktion: enkeltreduktion
Kran: PALFINGER PK16000, produktionsår 1999, bag førerhuset
Karosserifabrikat: PALFINGER PK16000
CE-mærke: ja
APK (Bileftersyn): testet indtil mrt. 2026
Registreringsnummer: BR-VT-38
- Γείσο
- Καλοριφέρ
- Καλοριφέρ οχήματος
- Καμπίνα με κρεβάτι
- Κόρνα αέρα
- Ρεζερβουάρ καυσίμου από αλουμίνιο
- Φρένο κινητήρα βαρέος τύπου
- Bocina de aire
- Cabina de dormir
- Calefacción auxiliar
- Estufa
- Freno de motor reforzado
- Parasol
- PTO
- Tanque de combustible de aluminio
= Comentarios =
VIDEO AVAILABLE
= Más información =
Cabina: litera
Eje delantero: Tamaño del neumático: 315/80R22.5; Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 50%; Dibujo del neumático derecha: 50%
Eje trasero: Tamaño del neumático: 295/80R22.5; Carga máxima del eje: 11500 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 50%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Dibujo del neumático derecha exterior: 50%; Reducción: reducción sencilla
Grúa: PALFINGER PK16000, año de fabricación 1999, detrás de la cabina
Marca carrocería: PALFINGER PK16000
Marcado CE: sí
APK (ITV): inspeccionado hasta mar. 2026
Matrícula: BR-VT-38
- Alumiininen polttoainesäiliö
- Lämmitin
- Makuutilallinen ohjaamo
- Raskaan käytön moottorijarru
- Visiiri
- Voimanotto
- Äänimerkki
- Cabine de couchage
- Chauffage
- Corne de l'air
- Frein moteur renforcé
- Pare-soleil
- Phare arrière
- Prise de force
- Réservoir de carburant en aluminium
= Remarques =
VIDEO AVAILABLE
= Plus d'informations =
Cabine: couché
Essieu avant: Dimension des pneus: 315/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 50%; Sculptures des pneus droite: 50%
Essieu arrière: Dimension des pneus: 295/80R22.5; Charge maximale sur essieu: 11500 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 50%; Sculptures des pneus gauche externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Sculptures des pneus droit externe: 50%; Réduction: réduction simple
Grue: PALFINGER PK16000, année de construction 1999, derrière la cabine
Marque de construction: PALFINGER PK16000
Marquage CE: oui
APK (CT): valable jusqu'à mars 2026
Numéro d'immatriculation: BR-VT-38
- Grijač
- Grijač vozila
- Priključno vratilo
- Sjenilo
- Snažna kočnica motora
- Spavaća kabina
- Zračna sirena
- Alumínium üzemanyagtartály
- Fűtőberendezés
- Járműfűtés
- Kihajtás
- Légkürt
- Nagy teljesítményű motorfék
- Napellenző
- Sleeper Cab
= További információk =
Kabin: alvás
Első tengely: Gumiabroncs mérete: 315/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 50%; Gumiabroncs profilja jobbra: 50%
Hátsó tengely: Gumiabroncs mérete: 295/80R22.5; Maximális tengelyterhelés: 11500 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 50%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 50%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 50%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 50%; Csökkentés: egyszeres csökkentés
Daru: PALFINGER PK16000, építési év 1999, a vezetőfülke mögött
Karosszéria gyártmánya: PALFINGER PK16000
CE-jelölés: igen
MOT: vizsgálták, amíg mrt. 2026
Rendszám: BR-VT-38
- Aluminiowy zbiornik na paliwo
- Kabina sypialna
- Ogrzewacz bloku cylindrów
- Osłony przeciwsłoneczne
- Piec
- Sygnał dźwiękowy trąbkowy
- Wał odbioru mocy
- Wzmocnione hamowanie silnikiem
= Więcej informacji =
Kabina: sypialna
Oś przednia: Rozmiar opon: 315/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 50%; Profil opon prawa: 50%
Oś tylna: Rozmiar opon: 295/80R22.5; Maksymalny nacisk na oś: 11500 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 50%; Profil opon lewa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Profil opon prawa zewnętrzna: 50%; Redukcja: redukcja pojedyncza
Żuraw: PALFINGER PK16000, rok produkcji 1999, z tyłu kabiny
Marka konstrukcji: PALFINGER PK16000
Oznaczenie CE: tak
APK (Przegląd techniczny): zatwierdzone do mrt. 2026
Numer rejestracyjny: BR-VT-38
- Freno motore per impieghi gravosi
- Parasole
- Presa di forsa
- Riscaldamento
- Riscaldamento supplementare
- Serbatoio del carburante in alluminio
- Sleeper Cab
- Aluminium brandstoftank
- Luchthoorn
- PTO
- PTO
- Slaapcabine
- Standkachel
- Versterkte motorrem
- Zendapparatuur
- Zonneklep
- Zwaailicht
= Bijzonderheden =
VIDEO AVAILABLE
= Bedrijfsinformatie =
Wij doen ons best om de gegevens zo accuraat mogelijk weer te geven toch kunnen er geen rechten ontleent worden aan deze gegevens
Ook kunnen wij voor u de financiering regelen binnen Nederland.
= Meer informatie =
Cabine: slaap
Vooras: Bandenmaat: 315/80R22.5; Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 50%; Bandenprofiel rechts: 50%
Achteras: Bandenmaat: 295/80R22.5; Max. aslast: 11500 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 50%; Bandenprofiel linksbuiten: 50%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 50%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 50%; Reductie: enkelvoudige reductie
Kraan: PALFINGER PK16000, bouwjaar 1999, achter de cabine
Merk opbouw: PALFINGER PK16000
CE markering: ja
APK: gekeurd tot mrt. 2026
Kenteken: BR-VT-38
Neem voor meer informatie contact op met Frank de Jong, Rene Jerphanion of Sven Rommens
- Førerhus med soveplass
- Kraftig motorbrems
- Kraftuttak
- Lufthorn
- Solskjerm
- Varmeapparat
- Varmeapparat for kjøretøy
- Aquecedor
- Buzina de ar comprimido
- Cabina c/cama
- Depósito de combustível em alumínio
- Sofagem de parque
- Tomada da força
- Travão do motor reforçado
- Visor
= Mais informações =
Cabina: dormir
Eixo dianteiro: Tamanho dos pneus: 315/80R22.5; Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 50%; Perfil do pneu direita: 50%
Eixo traseiro: Tamanho dos pneus: 295/80R22.5; Máx carga por eixo: 11500 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Perfil do pneu exterior direito: 50%; Redução: redução simples
Grua: PALFINGER PK16000, ano de fabrico 1999, atrás da cabina
Marca da carroçaria: PALFINGER PK16000
Marca CE: sim
APK (MOT): testado até mrt. 2026
Número de registo: BR-VT-38
- Cabină de dormit
- Claxon pneumatic
- Decuplare motor
- Frână de motor heavy-duty
- Parasolar
- Rezervor de combustibil din aluminiu
- Încălzitor vehicul
- PTO
- Алюминиевый топливный бак
- Кабина со спальным местом Sleeper Cab
- Моторный тормоз для тяжелых условий работы
- Обогреватель
- Обогреватель автомобиля
- Пневматический звуковой сигнал
- Солнцезащитный козырек
= Дополнительная информация =
Кабина: кабина со спальным местом (sleep)
Передний мост: Размер шин: 315/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 50%; Профиль шин справа: 50%
Задний мост: Размер шин: 295/80R22.5; Макс. нагрузка на ось: 11500 kg; Профиль шин левое внутреннее: 50%; Профиль шин левое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Профиль шин правое внешнее: 50%; Редуктор: один редуктор
Кран: PALFINGER PK16000, год выпуска 1999, сзади кабины
Марка кузова: PALFINGER PK16000
Знак CE: да
APK (TO): проверка пройдена до mrt. 2026
Регистрационный номер: BR-VT-38
- Hliníková palivová nádrž
- Kabína na spanie
- Kúrenie
- PTO
- Vyhrievanie vozidla
- Vysokovýkonná motorová brzda
- Vzduchová húkačka
- Bränsletank av aluminium
- Extra kraftig motorbroms
- Kupévärmare
- PTO
- Solskydd
- Sovhytt
- Tyfon
- Värmare
= Ytterligare information =
Hytt: Sömn
Framaxel: Däckets storlek: 315/80R22.5; Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 50%; Däckprofil rätt: 50%
Bakaxel: Däckets storlek: 295/80R22.5; Max. axellast: 11500 kg; Däckprofil inuti vänster: 50%; Däckprofil lämnades utanför: 50%; Däckprofil innanför höger: 50%; Däckprofil utanför höger: 50%; Minskning: enda minskning
Kran: PALFINGER PK16000, byggnadsår 1999, bakom kabinen
Fabrikat av karosseri: PALFINGER PK16000
CE-märkning: ja
MOT: besiktigat till mrt. 2026
Registreringsnummer: BR-VT-38
- Araç ısıtıcısı
- Ağır hizmet tipi motor freni
- Güneşlik
- Havalı korna
- Isıtıcı
- PTO
- Sleeper cab