Żuraw wieżowy samowznoszący Liebherr 50K, 40m jib, 1992yom



























Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego























- 1992 r.
- 40m wysięgnik
- 23,1 huh
- promień: 3,5m
- balastowany
- sterowanie radiowe
- pełna dokumentacja
- wymaga naprawy
- kolor: żółty
UWAGA: uszkodzona belka konstrukcji wieży - woda wdarła się do środka i spuchła - jak na zdjęciach
lokalizacja: Kraków, PL
- 1992 yom
- 40m jib
- 23,1 huh
- radius: 3,5m
- balasted
- radio stering
- all documantation
- need some repair
- colour: yellow
CAUTION: damaged beam of the tower structure - water seeped in and it swelled up - as in the pictures
localization: Kraków, PL
- 1992 г.в.
- 40-метровая стрела
- 23,1 га
- радиус: 3,5 м
- балласт
- радиоуправление
- вся документация
- требуется ремонт
- цвет: желтый
ОСТОРОЖНО: повреждена балка конструкции башни - внутрь просочилась вода и она разбухла - как на фотографиях
местоположение: Краков, Польша