Dźwig terenowy Liebherr LTM 1100-5.2
Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego




















Telescopic boom: 11,5 – 52,0 m
Swing-away Jib: 10,8 / 19,0 m
Winches: 1
Hookblocks: 3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t ball
Counterweight: 35,0 t
AC: yes / si
Engine superstructure: Liebherr D 934 S (145 kW)
Engine carrier: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Drive – Steering: 10 x 8 x 10
Tyres: 10 – 16.00 R25
Wysięgnik teleskopowy: 11,5 - 52,0 m
Wysięgnik odchylany: 10,8 / 19,0 m
Wciągarki: 1
Bloki hakowe: 3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), kula 8,8 t
Przeciwwaga: 35,0 t
AC: tak / si
Nadbudowa silnika: Liebherr D 934 S (145 kW)
Nośnik silnika: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Napęd - Układ kierowniczy: 10 x 8 x 10
Opony: 10 - 16.00 R25
Телескопична стрела: 11,5 - 52,0 м
Откачаща се стрела: 10,8 / 19,0 м
Лебедки: 1
Блокове с куки: 3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t топка
Противотежест: 35,0 t
Променлив ток: да/си
Надстройка на двигателя: Liebherr D 934 S (145 kW)
Носач на двигателя: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Задвижване - управление: 10 x 8 x 10
Гуми: 10 - 16.00 R25
Teleskopický výložník: 11,5 - 52,0 m
Výklopný výložník: 10,8 / 19,0 m
Navijáky: 1
Hákové bloky: 1: 3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t koule
Protizávaží: 35,0 t
Střídavý proud: ano / si
Motorová nástavba: Liebherr D 934 S (145 kW)
Nosič motoru: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Pohon - řízení: Řízení: 10 x 8 x 10
Pneumatiky: 10 - 16.00 R25
Τηλεσκοπικός βραχίονας: 11,5 - 52,0 m
Περιστρεφόμενος βραχίονας: 10,8 / 19,0 m
Βαρούλκα: 1
Μπλοκ αγκίστρων: (3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t μπάλα
Αντίβαρο: 35,0 t
AC: ναι / si
Υπερκατασκευή κινητήρα: Liebherr D 934 S (145 kW)
Φορέας κινητήρα: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Κίνηση - Πηδάλιο: Αύξωνος κινητήρας 10 x 8 x 10
Ελαστικά: 10 - 16.00 R25
Flèche télescopique : 11,5 - 52,0 m
Flèche pivotante : 10,8 / 19,0 m
Treuils : 1
Blocs de crochet : 3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t ballon
Contrepoids : 35,0 t
AC : oui / si
Superstructure du moteur : Liebherr D 934 S (145 kW)
Porte-moteur : Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Entraînement - Direction : 10 x 8 x 10
Pneus : 10 - 16.00 R25
Teleszkópos gém: 11,5 - 52,0 m
Lendülő fock: 10,8 / 19,0 m
Csörlők: 1
Hookblockok: (3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t labda
Ellensúly: 35,0 t
AC: igen / si
Motorfelépítmény: Liebherr D 934 S (145 kW)
Motortartó: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Hajtás - Kormányzás: 10 x 8 x 10
Gumiabroncsok: 10 - 16.00 R25
Braccio telescopico: 11,5 - 52,0 m
Braccio oscillante: 10,8 / 19,0 m
Argani: 1
Ganci: 3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t a sfera
Contrappeso: 35,0 t
AC: sì / si
Sovrastruttura motore: Liebherr D 934 S (145 kW)
Supporto motore: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Trasmissione - Sterzo: 10 x 8 x 10
Pneumatici: 10 - 16.00 R25
Teleskopinė strėlė: 11,5-52,0 m
Pasukama strėlė: 10,8 / 19,0 m
Gervės: 1
Kablys: 1: 3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t rutulys
Atsvaras: 35,0 t
Kintamoji srovė: taip / si
Variklio antstatas: Liebherr D 934 S (145 kW)
Variklio laikiklis: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Pavaros - vairo mechanizmas: Valdymo sistema: 10 x 8 x 10
Padangos: 10 - 16.00 R25
Braț telescopic: 11,5 - 52,0 m
Jib oscilant: 10,8 / 19,0 m
Trolii: 1
Blocuri de cârlig: 3 => 59,1 t (3 s), 26,1 t (1 s), 8,8 t bilă
Contragreutate: 35,0 t
AC: da / si
Suprastructură motor: Liebherr D 934 S (145 kW)
Suport motor: Liebherr D 846 A7 (370 kW)
Tracțiune - Direcție: 10 x 8 x 10
Anvelope: 10 - 16.00 R25