Nowa maszyna do topienia bitumu Bitumno-emulsionnaya ustanovka 15 ton/h – with oil heating











Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego



















General Specifications:
• Mill Capacity: 15 ton/h (for CRS1: %60 bitumen, %40 Water-Acid-Emulsifier mix.). Up to 15 ton/h capacity depending on bitumen specifications and receipt.
• 15 ton batch capacity limited Water-Acid-Emulsifier (WAE) mix tank.
• Compact design for easy installation and transportation.
• Bitumen has to be heated in bitumen service tank up to specific temperature for emulsion production. Heated bitumen shall be pumped directly to the emulsion mill.
• Water will be pumped in to WAE mix tank of emulsion plant and heated up to specific temperature for emulsion production. Mixed with acid & emulsifier.
• No.1 Krohne flow meter shall be installed at the pressure line of WAE mix dosing pump and WAE flow rate shall be adjusted via inverter – speed adjustment of the pump.
• Special HCL acid resistant lobe type (positive displacement pump) for Water-Acid-Emulsifier (WAE) mix. capacity adjustment via inverter.
• Helical gear type bitumen pump with thermal oil heating jacket.
• Helical gear type emulsifier loading pump for liquid emulsifiers.
• Special drum pump for HCl acid.
• Reliable, problem free operation with 1st class electrical and electronic components.