Betonomieszarka Mercedes-Benz Actros 4141 Actros 4141B Betonmischer CIFA 13cbm 8x4









































Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego















- Leaf spring suspension
= More information =
General information
Cab: day
Applicable material: Concrete
Axle configuration
Front axle 1: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Front axle 2: Max. axle load: 8000 kg; Steering; Tyre profile left: 70%; Tyre profile right: 70%
Rear axle 1: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Rear axle 2: Max. axle load: 13000 kg; Tyre profile left inner: 100%; Tyre profile left outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%; Tyre profile right outer: 100%
Condition
General condition: good
Technical condition: good
Visual appearance: good
Damages: none
Financial information
Price: On request
- Odpružení listovými pružinami
= Další informace =
Obecné informace
Kabina: den
Materiál aplikace: Beton
Konfigurace náprav
Přední náprava 1: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Přední náprava 2: Max. zatížení nápravy: 8000 kg; Řízení; Profil pneumatiky vlevo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadní náprava 1: Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 100%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 100%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 100%; Profil pneumatiky vpravo venku: 100%
Zadní náprava 2: Max. zatížení nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky uvnitř vlevo: 100%; Profil pneumatiky ponecháno venku: 100%; Profil pneumatiky uvnitř vpravo: 100%; Profil pneumatiky vpravo venku: 100%
Stát
Obecný stav: dobrý
Technický stav: dobrý
Optický stav: dobrý
Poškození: bez poškození
Finanční informace
Cena: Na vyžádání
- Blattfederung
= Anmerkungen =
Mercedes-Benz Actros 4141B
Betonmischer CIFA RY1300 13cbm
8x4
Differentialsperre
blattgefedert
13T AP-Achsen
Manualgetriebe
Euro 3
zGG 40.000kg - Nutzlast 24.020kg
Total-Länge LKW 9.32m
Radstand 4.20m
Reifen 70%-100%
350L Tank
Sonnenblende
Rundleuchten
Zentralverriegelung
Klima
elektr. Fensterheber und Aussenspiegel
ABS
alle Angaben ohne Gewähr/Irrtum vorbehalten
= Weitere Informationen =
Allgemeine Informationen
Kabine: Tag
Verwendbares Material: Beton
Achskonfiguration
Vorderachse 1: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Vorderachse 2: Max. Achslast: 8000 kg; Gelenkt; Reifen Profil links: 70%; Reifen Profil rechts: 70%
Hinterachse 1: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Hinterachse 2: Max. Achslast: 13000 kg; Reifen Profil links innnerhalb: 100%; Reifen Profil links außen: 100%; Reifen Profil rechts innerhalb: 100%; Reifen Profil rechts außen: 100%
Zustand
Allgemeiner Zustand: gut
Technischer Zustand: gut
Optischer Zustand: gut
Schäden: keines
Finanzielle Informationen
Preis: Auf Anfrage
- Bladaffjedring
= Yderligere oplysninger =
Generelle oplysninger
Førerhus: day cab
Gældende materiale: Beton
Akselkonfiguration
Foraksel 1: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Foraksel 2: Maks. akselbelastning: 8000 kg; Styretøj; Dækprofil venstre: 70%; Dækprofil højre: 70%
Bagaksel 1: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Bagaksel 2: Maks. akselbelastning: 13000 kg; Dækprofil venstre indvendige: 100%; Dækprofil venstre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%; Dækprofil højre udvendige: 100%
Stand
Overordnet stand: god
Teknisk stand: god
Visuelt udseende: god
Skade: fri for skader
Finansielle oplysninger
Pris: På forespørgsel
- Suspensión
= Más información =
Información general
Cabina: día
Material de aplicación: Hormigón
Configuración de ejes
Eje delantero 1: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje delantero 2: Carga máxima del eje: 8000 kg; Dirección; Dibujo del neumático izquierda: 70%; Dibujo del neumático derecha: 70%
Eje trasero 1: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Eje trasero 2: Carga máxima del eje: 13000 kg; Dibujo del neumático izquierda interior: 100%; Dibujo del neumático izquierda exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%; Dibujo del neumático derecha exterior: 100%
Estado
Estado general: bueno
Estado técnico: bueno
Estado óptico: bueno
Daños: ninguno
Información financiera
Precio: A petición
- Suspension de feuille
= Plus d'informations =
Informations générales
Cabine: jour
Matériel d'application: Béton
Configuration essieu
Essieu avant 1: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu avant 2: Charge maximale sur essieu: 8000 kg; Direction; Sculptures des pneus gauche: 70%; Sculptures des pneus droite: 70%
Essieu arrière 1: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Essieu arrière 2: Charge maximale sur essieu: 13000 kg; Sculptures des pneus gauche interne: 100%; Sculptures des pneus gauche externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%; Sculptures des pneus droit externe: 100%
Condition
État général: bon
État technique: bon
État optique: bon
Dommages: aucun
Informations financières
Prix: Sur demande
- Rugós felfüggesztés
= További információk =
Általános információk
Kabin: nap
Alkalmazási anyag: Beton
Tengelykonfiguráció
Első tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Első tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 8000 kg; Kormányzás; Gumiabroncs profilja balra: 70%; Gumiabroncs profilja jobbra: 70%
Hátsó tengely 1: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 100%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 100%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 100%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 100%
Hátsó tengely 2: Maximális tengelyterhelés: 13000 kg; Gumiabroncs profilja belül balra: 100%; Gumiabroncs profilja kint maradt: 100%; Gumiabroncs profilja belül jobbra: 100%; Gumiabroncs profilja kívül jobbra: 100%
Állam
Általános állapot: jó
Műszaki állapot: jó
Optikai állapot: jó
Kár: sérülésmentes
Pénzügyi információk
Ár: Kérésre
- Resory
= Więcej informacji =
Informacje ogólne
Kabina: dzienna
Zastosowany materiał: Beton
Konfiguracja osi
Oś przednia 1: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś przednia 2: Maksymalny nacisk na oś: 8000 kg; Układ kierowniczy; Profil opon lewa: 70%; Profil opon prawa: 70%
Oś tylna 1: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Oś tylna 2: Maksymalny nacisk na oś: 13000 kg; Profil opon lewa wewnętrzna: 100%; Profil opon lewa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%; Profil opon prawa zewnętrzna: 100%
Stan
Stan ogólny: dobrze
Stan techniczny: dobrze
Stan wizualny: dobrze
Uszkodzenia: brak
Informacje finansowe
Cena: Na żądanie
- Sospensione balestra
= Dettagli =
Mercedes-Benz Actros 4141B
anno 02/2007
km 743.720
betoniera CIFA RY1300 13mc
8x4
bloccaggio differenziale
balestrato
assali 13Ton
cambio manuale
Euro 3
PTT 40.000kg - portata 24.020kg
lunghezza totale del veicolo 9.32m
passo 4.20m
gomme 70%-100%
serbatoio 350L
visiera parasole
lampeggianti
chiusura centralizzata
aria condizionata
specchi e cristalli elettrici
ABS
= Ulteriori informazioni =
Informazioni generali
Cabina: giorno
Materiale di applicazione: Calcestruzzo
Configurazione dell'asse
Asse anteriore 1: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse anteriore 2: Carico massimo per asse: 8000 kg; Sterzo; Profilo del pneumatico sinistra: 70%; Profilo del pneumatico destra: 70%
Asse posteriore 1: Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 100%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 100%; Profilo del pneumatico interno destro: 100%; Profilo del pneumatico esterno destro: 100%
Asse posteriore 2: Carico massimo per asse: 13000 kg; Profilo del pneumatico interno sinistro: 100%; Profilo del pneumatico lasciato all'esterno: 100%; Profilo del pneumatico interno destro: 100%; Profilo del pneumatico esterno destro: 100%
Stato
Stato generale: buono
Stato tecnico: buono
Stato ottico: buono
Danni: senza danni
Informazioni finanziarie
Prezzo: Su richiesta
- Bladvering
= Meer informatie =
Algemene informatie
Cabine: dag
Toepassingsmateriaal: Beton
Asconfiguratie
Vooras 1: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Vooras 2: Max. aslast: 8000 kg; Meesturend; Bandenprofiel links: 70%; Bandenprofiel rechts: 70%
Achteras 1: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Achteras 2: Max. aslast: 13000 kg; Bandenprofiel linksbinnen: 100%; Bandenprofiel linksbuiten: 100%; Bandenprofiel rechtsbinnen: 100%; Bandenprofiel rechtsbuiten: 100%
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Prijs: Op aanvraag
- Suspensão de molas
= Mais informações =
Informações gerais
Cabina: dia
Material aplicável: Betão
Configuração dos eixos
Eixo dianteiro 1: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo dianteiro 2: Máx carga por eixo: 8000 kg; Direção; Perfil do pneu esquerda: 70%; Perfil do pneu direita: 70%
Eixo traseiro 1: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Eixo traseiro 2: Máx carga por eixo: 13000 kg; Perfil do pneu interior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior esquerdo: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%; Perfil do pneu exterior direito: 100%
Estado
Estado geral: bom
Estado técnico: bom
Aspeto visual: bom
Danos: nenhum
Informações financeiras
Preço: A pedido
- Рессорная подвеска
= Дополнительная информация =
Общая информация
Кабина: кабина без спального места (day)
Используемый материал: Бетон
Конфигурация осей
Передний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Передний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 8000 kg; Рулевое управление; Профиль шин слева: 70%; Профиль шин справа: 70%
Задний мост 1: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Задний мост 2: Макс. нагрузка на ось: 13000 kg; Профиль шин левое внутреннее: 100%; Профиль шин левое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%; Профиль шин правое внешнее: 100%
Состояние
Общее состояние: хорошее
Техническое состояние: хорошее
Внешнее состояние: хорошее
Повреждения: без повреждений
Финансовая информация
Цена: По запросу
- Odpruženie listovými pružinami
= Ďalšie informácie =
Všeobecné informácie
Kabína: deň
Aplikačný materiál: Betón
Konfigurácia náprav
Predná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Predná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 8000 kg; Riadenie; Profil pneumatiky vľavo: 70%; Profil pneumatiky vpravo: 70%
Zadná náprava 1: Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 100%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 100%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 100%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 100%
Zadná náprava 2: Max. zaťaženie nápravy: 13000 kg; Profil pneumatiky vnútri vľavo: 100%; Profil pneumatiky ponechané vonku: 100%; Profil pneumatiky vnútri vpravo: 100%; Profil pneumatiky mimo pravej strany: 100%
Štát
Všeobecný stav: dobré
Technický stav: dobré
Optický stav: dobré
Poškodenie: bez poškodenia
Finančné informácie
Cena: Na požiadanie
- Bladfjäder
= Ytterligare information =
Allmän information
Hytt: dag
Applikationsmaterial: Betong
Konfiguration av axlar
Framaxel 1: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Framaxel 2: Max. axellast: 8000 kg; Styrning; Däckprofil vänster: 70%; Däckprofil rätt: 70%
Bakaxel 1: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Bakaxel 2: Max. axellast: 13000 kg; Däckprofil inuti vänster: 100%; Däckprofil lämnades utanför: 100%; Däckprofil innanför höger: 100%; Däckprofil utanför höger: 100%
Delstat
Allmänt tillstånd: bra
Tekniskt tillstånd: bra
Optiskt tillstånd: bra
Skada på fordon: skadefri
Finansiell information
Pris: På begäran