Nowy sprzęt diagnostyczny VTM Group VNT Turbo-Durchflussmessgerät GEOMET-2000














Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Ein einzigartiges Merkmal des GEOMET 2000 ist die Möglichkeit, das N75-Ventil zu überprüfen, das an der Steuerung des Turboladers im Fahrzeug beteiligt ist.
Mit dem Prüfstand kann auch der Zustand der Stellfeder ermittelt werden, was eine bessere Beurteilung des Zustands des Turboladers ermöglicht.
Es können verschiedene Typen von Turboladern mit variabler Geometrie abgestimmt werden
Variable Düsenturbine (VNT)
Turbine mit variabler Düsenfläche (VATN)
Variable Turbinengeometrie (VTG)
Variable Turbinengeometrie (VGT)
Turbine mit variablen Schaufeln (VVT)
• Turbinenluftstromprüfung - Pneumatisch oder elektronisch gesteuerte Turbinendüsenzug-Einstellungen auf der Grundlage von Basisdaten
• Vakuumventilhubtest - Messung des Kolbenhubs in Abhängigkeit vom Vakuum (oder Druck) im Ventil im statischen Modus
• Überprüfung der Betätigung und des gleichmäßigen Laufs der Leitschaufeln - Bestimmung, wie weit sich die Leitschaufeln öffnen, wenn das Vakuum im Ventil abnimmt, und der Elastizität der Ventilfeder
• Überprüfung der Funktionsweise des N75-Ventils für Vakuumventilturbinen, Überprüfung der Betriebskapazität und der Ventileigenschaften bei einem bestimmten Arbeitszyklus.
• Der Prüfstand ist mit einer speziell entwickelten Turbo-Test-Software ausgestattet. Für jeden Test erstellt die Software Diagramme mit der Möglichkeit, Berichte über den Einstellvorgang zu erstellen und auszudrucken.
• Die Basis für 6200 Turbinen, mit der Möglichkeit der Betankung über USB oder unabhängig eingestellte Turbinen vom Hersteller.