Nowy sprzęt diagnostyczny VTM Group VNT Turbo Flowbench GEOMET-2000














Jeśli zdecydowałeś się na zakup pojazdu w niskiej cenie, upewnij się że konwersujesz z prawdziwym dealerem. Dowiedz się czegoś więcej o właścicielu pojazdu. Jeden ze sposobów oszustwa – podać się za realnie istniejącą firmę. Gdy podejrzewasz oszustwo, zgłaszaj je w formularzu kontaktowym dla przeprowadzenia dodatkowej kontroli.
Zanim dokonasz zakupu, uważnie zapoznaj się z kilkoma ofertami sprzedaży, aby poznać średnią wartość wybranego modelu. Jeśli cena wybranej przez Ciebie oferty jest znacznie niższa od analogicznych ogłoszeń, warto się zastanowić. Znacząca różnica w cenie może świadczyć o ukrytych defektach lub o próbie oszustwa przez sprzedającego.
Nie kupuj pojazdu, którego cena znacznie różni się od średniej ceny za analogiczny sprzęt.
Nie zgadzaj się na płacenie zadatku za towar. W razie wątpliwości nie bój się pytać o szczegóły dotyczące ogłoszenia, poprosić o dodatkowe zdjęcia i dokumenty pojazdu. Sprawdzaj ich poprawność i zadawaj dodatkowe pytania.
Najbardziej rozpowszechniony typ oszustwa. Nieuczciwi sprzedawcy mogą prosić o wpłatę zadatku dla "rezerwacji" twojego prawa na zakup pojazdu. W ten sposób oszuści gromadzą duże kwoty i znikają, przestają odbierać telefon.
- Transfer zadatku na kartę
- Nie wpłacaj zadatku bez dokumentów, które miały by potwierdzić przekazanie środków, jeśli podczas współpracy sprzedający wzbudza podejrzenia.
- Transfer na konto "zaufanej osoby"
- Podobna prośba powinna wzbudzić podejrzenia, prawdopodobnie konwersujesz z oszustem.
- Transfer na konto firmy o podobnej nazwie
- Bądź czujny, oszuści mogą maskować się pod znane firmy, wprowadzając nieznaczne zmiany do nazwy. Nie przesyłaj środków jeśli nazwa firmy wzbudza podejrzenia.
- Podstawienie własnych danych do przelewu w fakturze realnej firmy
- Zanim zrealizujesz płatność, upewnij się o prawdziwości podanych danych do przelewu i czy na pewno należą do tej firmy.
Kontakt do sprzedającego

Una caratteristica unica del GEOMET 2000 è la possibilità di controllare la valvola N75, che interviene nel controllo del turbocompressore del veicolo.
Il banco permette anche di determinare le condizioni della molla dell'attuatore, fornendo una migliore valutazione delle condizioni del turbocompressore.
È possibile mettere a punto diversi tipi di turbocompressori a geometria variabile
Turbina a ugello variabile (VNT)
Turbina ad ugello ad area variabile (VATN)
Geometria variabile della turbina (VTG)
Turbina a geometria variabile (VGT)
Turbina a palette variabili (VVT)
• Test del flusso d'aria della turbina - Impostazioni del treno di ugelli della turbina controllate pneumaticamente o elettronicamente in base ai dati di riferimento.
• Test della corsa della valvola a vuoto - Misurazione della corsa del pistone in funzione del vuoto (o della pressione) nella valvola in modalità statica.
• Verifica dell'azionamento e della scorrevolezza delle alette di guida - Determinazione dell'apertura delle alette di guida quando il vuoto nella valvola diminuisce e dell'elasticità della molla della valvola.
• Verifica del funzionamento della valvola N75 per le turbine con valvola a vuoto, verifica della capacità operativa e delle caratteristiche della valvola a un determinato ciclo di lavoro.
• Il banco di prova è dotato di un software Turbo Test appositamente sviluppato. Per ogni prova, il software genera diagrammi con la possibilità di generare e stampare rapporti sulla procedura di regolazione.
• La base per le turbine 6200, con la possibilità di rifornimento via USB o turbine regolate indipendentemente dal produttore.